Bmw345tic Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 selger 1 stk megasquirt datasprut, kommer fra USA, ikke brukt. verson 2.0 selges for 2700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 er det lodda sammen eller et byggesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Hva følger med av følere og hva kan man styre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunobrun Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Kjenner jeg megasquirt rett så bruker den vel originale følere.. eller? styrer vel både tenning å sprut..? eller tar jeg feil der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 http://www.megasquirt.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 denne spruten styrer kun dyser, har også utgang til å styre lystgass. dette er et sett som er loddet sammen, kjøpte det ferdig, men har ikke brukt det. har ikke noen følere, kun sprutet, boksen, og plugg som ledningene må loddes på. har en tykk perm om sprutet som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 får man fjernet lmm med dette sprutet?? jeg har ikke vært borti noe slik før så jeg bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 jepp, denne føler på lambda, innebygd map sensor, luft temp og vanntemp. og tenning. slipper alt av lmm å sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 mange som har spurt om tenning, denne styrer kun dyser:) orginal tenning kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Du har ikke ledningsnett heller`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 jo, har sprutet, etuiet og lednngsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvilken MAP sensor er innebygget? Hvem har prod. kitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvor mye går du ned i pris? Du som har lodda det sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 han jeg kjøpte det av har liddet det, har godkjent det selv, siden jeg har fagbrev innen feltet. det er en 3bar mapsensor som er innebygd, husker ikke merket, den ligger hjemme, er på jobb nå. skal sjekke i kveld:) kan gå ned til 2500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå