Gå til innhold

Justere km.stand


Nils Jørgen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor på sentrum. Godt mulig du så meg på city! I Rafsbotn er jeg ikke så ofte,men mulig jeg var der en tur og! Hva heter søstra di? :wink:

hehe... Godt mogleg du ikkje kjenne ho vist du er oppimot 30 :)

Unni heite ho.. Har to unger, ein gutt og ei jenta.. Jobba på Kaffepausen, ei god stund. Svart langt hår..

Rafsbotn var det ja :D Skal opp der i sommer også (moglegens gå på skule der til hausten også) så da skal eg gi deg ein lyd, så eg får sett nærmare på bimmeren din! Såg bra strøken ut :D

Vist Unni har gått på skole i Lakselv,vet jeg hvem hun er! Vi bodde i samme hus! (verden er ikke stor)

I Alta er det fint! Du får si fra når du setter kursen nordover.

Alltid artig å prate bil med entusiaster :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at hun heter Sølvi eller Sylvi hun jeg kjente til.

Prater Unni Østlending?

Det er faktisk eit godt spørsmål om ho gjekk på skule i Lakseelv :?

Trur ikkje det...

Nei det gjere ho ikkje.. Ho budde der oppe ei god stund med mora si, og så flytta ho ned her.. Fekk seg type og to unga og flytta oppigjen der for eit par år sia.. Ho snakka alta dialekt med litt vikjadialekt innimellom...

BTW, er ikkje fra østlandet :D Fra vestlandet :D

EDIT: Ja, Alta er ein jevla fin plass! Var på Sennaland og testa bimmeren, det KJEKK unna det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minn meg på å ikkje kjøpe bilen din...

Mye fordommer ute å går... Som alltid her inne...

kunne ikke sagt det bedre selv nss.. fordommer og bimmers.no hører liksom litt sammen virker det som..

Høyrest litt merkeleg ut da når folk spørr korleis du justerer KM standen på bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å sterte en krangel, men hvis eg skulle tuklet ned km'en på bilen min; så hadde eg ikkje spurt etter fremgangsmetode på ett forum, hvis hensikten var å lure noen med den nye standen....

Det tror eg ikkje trådstarter vil heller, siden han har en ganske lett gjenkjennelig bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å sterte en krangel, men hvis eg skulle tuklet ned km'en på bilen min; så hadde eg ikkje spurt etter fremgangsmetode på ett forum, hvis hensikten var å lure noen med den nye standen....

Det tror eg ikkje trådstarter vil heller, siden han har en ganske lett gjenkjennelig bil!!

trodde ikke det jeg heller. fikk bytta dash og instrumenter etter tyveri av bilen (MB)og på nye var det nesten 300k mer enn på gamle. ga beng jeg,men på fin bil ville jeg nok ha hatt det virkelige tallet på tellern. svarte bare med vår venn jabran som fleip

:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...