Bmw323i Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 vil dette skape masse problemer? er irriterende å ha tomgang på 15oo helt til den blir kald.
propan Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Mer irriterende å ikke ha tomgang i det hele tatt eller? Heller bytt til nye type sprut(85) Da er det ikke så mange vakum slanger som henger rundt heller.
ehrnst Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 nye typen sprut? snakker vi motronic da eller?
Bmw323i Posted February 21, 2006 Author Posted February 21, 2006 hmm, jeg mener det er en 85 mot jeg har, men jeg er ikke sikker. det står forresten 84 inni en sirkel på innsuget, vil det si at det er en 84 mod?
propan Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Har du kaldstart dyse på innsuget mot eksosen? Da har du den gamle typen med 300 vakumslanger og etc... Nye typen(1985) er mye mer ryddig og penere samt mer stabilt.
ehrnst Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 jeg har 85mod, og jeg synes jeg har mange slanger. men det er kanskje bare meg:S
Aroid Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 jeg har no 86model motor og jeg og syns jeg har mye vakum slanger. Ka det meines med at det står (M89) er det da 89model motor da? på blokka til meg
Bmw323i Posted February 21, 2006 Author Posted February 21, 2006 Propan: var det denne du mente med kaldstart dysa? http://home.no.net/tryert/DSC00429.JPG
Aroid Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 skal det ikke gå en strøm kabel dit som styrer dysa? ser ingen strøm kabel dit jeg. Sånn jeg har på min med strøm kabel som styrer dysa.
propan Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Propan: var det denne du mente med kaldstart dysa?http://home.no.net/tryert/DSC00429.JPG Nei,dette er det "nyere" innsprutet. Ja det er vakum slanger her også-men tro meg,det som antageligvis Aroid har er verre.
Aroid Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 kan godt så hend det. men min funger bra den. når motoren min er kald så ligger den på ca1100rmp
Ronny M Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Jeg skyter inn her med et lite problem som irriterer meg litt. Jeg har den gamle typen, 84 mod. Den går veldig ureint med en gang jeg starter om morran når den er kald. Da putrer og går den på ca. 600 rpm. Etter ca. et halvt minutt begynner den å gå skikkelig reint, og tomgangen stiger til 1200. Hva kan være årsaken til dette? Er det noe som kan gjøres for å forbedre det? Kan det være så simpelt som pluggene? Eller er det rett og slett slitasje? Den har jo rulla noen mil nå...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now