Jonass Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 bare å kjøpe dette bærumsregga akkurat som min e30 da må den jo bare være bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Gir meg ende over!! Erre virkelig ingen som har kroner til overs. Dette er garantert pengene tilbake pluss litt til om man eu godkjenner kjerra.. JA.. Jeg er blakk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja, stemmer det Ballder Hvis man trekker fra årsavg og vrakpant er det søren ikke mye kjerra koster.. Må da vel være non som er på utkikk etter et bra 2dørs E30 karosseri som funker...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg er nok det. om noen mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Du kan bare kjøre den til Hoggeren. For da får jo jeg bilen ... Masse bra deler !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 HAHA. Dersom det blir hoggern skal den brukes HELT opp først. Skikkelig romperally og børning. Håper jeg slipper d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 HAHA. Dersom det blir hoggern skal den brukes HELT opp først. Skikkelig romperally og børning. Håper jeg slipper d. det håper virkelig jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 viss det komer til at du skal hugge bilen. Så kjøper jeg den av deg. Men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 viss det komer til at du skal hugge bilen. Så kjøper jeg den av deg. Hvorfor ikke kjøpe nå?? Ække stort og ha etter et "romperally".... Har tatt noen biler av dage selv pga null int. til tross for nice price.. Ikke mye igjen da.. Hvorfor gi bort deler liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 går d ant og hente den liksom??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Hvor holler du til henne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Hvis du ser i Autodb annonsen, så befinner bilen seg i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Kjell Rune: Går an å hente bilen ja. Går raskt mot skrotetid. ER PIGEDE NESTEN FULL TANK PÅ BILEN OG VØTT. iSJE NO Å TENKE PÅ FOLKENS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 jeg henter denne i løpet av neste uke får 5500!! du fårpenger denne uken jeg henter den neste uke, med full tank, og ja er seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Har avslått bud på 6000, så er mao. ikke villig til å selge billigere Da blir det heller børning og kræsjing før skroting. Legger du åtte lapper på bordet blir taken smekkfull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg