Sagen Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Hjelp??? Av og til kommer en flott tysk feilmelding som sier: Funkschüssel Batt. Noen som kan opplyse meg her?? Kom ikke langt med de tyske preposisjonene her nei gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Klippet fra AltaVistas Babelfish oversetter: Radio dish battery. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Klippet fra AltaVistas Babelfish oversetter:Radio dish battery. Jahmm?? Kan noen oversette det til noe forståelig også? Evt forklare hva det er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Rent oversatt vil det vel si noe som Radioantennebatteri. Enten for Digital radio, GPS, eller lignende enheter. Om noe sånt eksisterer, kan kanskje det begynne å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Det er batteriet i nøkkelen din som begynner å bli slapt... Klippet fra BMWCCN: "Funk er et tysk ord som fra gammelt av ble brukt om telegrafi, radio og dels tv-sendinger, men som senere også har blitt brukt på trådløse overføringer, som f.eks fjernkontroll. (Funkbedienung) Så direkte oversatt vil feilmeldingen bety noe slik som "Fjernbetjeningsnøkkel batt(eri)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Weeeeeh! Dette var jo ikke så ille! Tenkte det var noe dyrt jeg! Da får jeg se å få ordna meg noen nye batteri der jeg da. Er vel slike store flate. Har de sånt på Clas Ohlson mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Sånne batterier har de på Clas Ohlson ja, men husk å programer nøkkelen etter skifte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Sånne batterier har de på Clas Ohlson ja, men husk å programer nøkkelen etter skifte . Programmere?? Hvordan da? Har skifta batteri før på den, og har funka etter det. Gjorde ikke noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg måtte ihvertfall programere min nøkkel etter skifte. Står litt om det i denne tråden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Må vel programmere den viss du bruker lang tid på å bytte batteri. Men viss du klarer det på kort tid er det vel ikkje nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ålbings! Da får jeg heller være rask på labben da Takker for oppklaring ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Og skulle du trenge programmering står det godt forklar i instruksjonsboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå