prebols Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Skulle jo hatt hvite blinkere på den hvite m3en. Hadde blitt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Er det en sport evo? Den har jo de røde stripene... Nei, det er ingen sport evo. Men jeg lurer på om det er gamlebilen til T. Fjeld ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Prøve å legge ut en link av bilen min jeg å da...ikke sikker det går men. http://img147.imageshack.us/my.php?image=aej10dh.jpg (kopier og lim inn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hmm det gikk...får laste opp ett av bakenden også da http://img159.imageshack.us/my.php?image=aei24lx.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Bender: hvis du trykker på Img-knappen før og etter adressen til bildet, så får du det fram på siden. så du har bilen enda? har du ordnet den, og er du fremdeles int i å selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Da vet jeg det,ikke det at jeg fant knappen men... Vurderer å selge ja,bilen var stjålet på en "pen måte" så nå er den i orden ja,fikk skjekket alt ordentlig på verksted. Lang historie det der,lyst på E30 M3? Har ikke du en a? P.S Denne er NORSK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Img-knappen er rett over der du skriver inn meldingen din.. du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Bender: Hva slags felger er det på bilen din? Til salgs(bilen altså)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Bender: Hva slags felger er det på bilen din? 8 x 18" OZ supertorisimo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Samme som meg da Var bare litt uklart bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja her poppa det jammen opp mange drømmebiler! NICE Det er sånn E-30 M3 skal se ut syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 ahh.. var lekker den da! likte de røde stripene jeg. hadde gjort seg med noen råere felger, men det regner jeg med kommer til sommern? Har 17" hvite compomotive mo felger De røde stripene er tatt av.. Vet ikke helt om jeg liker det, menmen.. Er jo bare til å kjøpe nye da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Er det en sport evo? Den har jo de røde stripene... Nei, det er ingen sport evo. Men jeg lurer på om det er gamlebilen til T. Fjeld ? Mulig det, jeg er 3 eier på den i Norge. Han jeg kjøpte den av heter Hans Magnus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Prøve å legge ut en link av bilen min jeg å da...ikke sikker det går men.http://img147.imageshack.us/my.php?image=aej10dh.jpg (kopier og lim inn) den var faen meg feit!!! også så fin farge da 0 problem med 18" å så mye senk??? hvor mye skal du selge den for a? blir nok en e30 m3 en gang ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Seriøst. Hvit E30 M3 er noe av det peneste som finnes mener jeg, og hvis du i tilegg for fram kontraster ved f.eks mørke felger så blir den bare heelt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå