nitro-e46 Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Jobber med prosjektet mitt som skal bli ferdig til sommeren. Ble helt satt ut da jeg skulle bytte speil på E46. Hadde kjøpt noen FK speil som er elektriske, disse får jeg ikke til å funke helt som de skal. Målte litt frem å tilbake, men ble ikke noe klokere når jeg fant ut at det gikk strøm på samme ledning når man tørna bryteren opp og til en av sidene. Noen som kan hjelpe meg med fargene på ledningen til speilene, eventulet hva jeg kan gjøre?
Bjørn 320 Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Hmm, veit ikkje om det er slik på E46...men på min E36 er det i allfall varme i speglane heile tid...kan vere til varmen du har spenning uansett korleis brytaren står
TronniE46 Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Jeg har ogse E46 og varme i orginalspeilene, kan være no kål der.
nitro-e46 Posted February 22, 2006 Author Posted February 22, 2006 "TronniE46" hvilke speil har du på din? Kunne du fortalt meg fargene som er på speilene og hvor de skal kobles på det orginale nettet?
Recommended Posts