Marius Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 har en bmw 318i 95 mod sedan, er det mulig å sette inn engel eyes på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Du kan velge mellom Hella, FK eller sette i løse ringer. Pluss det finnes en masse andre leverandører som ikke har like god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Vet ikke helt om jeg er imponert over kvaliteten på FK heller jeg da.. Ting knekker lett iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 kjøp løs ringer og sett inn. men kjøpt ccfl ringer når du kjøper og det er billig hvis man kjøper fra e-bay f.eks mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 FK er ikke jeg imponert over heller! Har prøvd det,og kasta det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg satte nettopp inn nye fra www.Bimmian.com De er strøkne, og ganske billige også. Tror de har rabatt på de nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Kjøp predator Chromium,har hatt de et par mnd nå,er veldig fornøyd.Tror de koster 199dollar med remote kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Eller DDE RAPTOR. De lyser sinnsykt bra. Perfekt lysstyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå