jørn_318i Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 http://www.e34.de/fotostories/fotostori ... me=BigMack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 DAmn! for en vild tysker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der Amerikansk vrak?? pumpene å batteria kosta sikkert meir enn bilen borti statane.. men en annen side av saken er att enn skrøpeli BMW kommer antakeligvis ikkje til å klare påkjenningane ett slikt lowridersett utsetter den for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der Amerikansk vrak?? pumpene å batteria kosta sikkert meir enn bilen borti statane.. men en annen side av saken er att enn skrøpeli BMW kommer antakeligvis ikkje til å klare påkjenningane ett slikt lowridersett utsetter den for.. Skrøplig bmw??? har ikke no mot amcar jeg men når du sier at en bmw er skrøplig amerikanske biler er vel kjent for å være dårlig skrudd sammen blandt annet så er dem er vel faktisk mer skrøplig en en godt skrudd sammen bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Muren Motorsport tenker vel på at gamle amerikanere pleier vel å ha en sterk fast ramme mellom bakaksling og foraksling som gjør at man kan heise og ballere så mye man vil uten å slå noe skjevt. Løfter du Bmw'en litt feil så kan du regne med at du får en viss skjevhet i karossen etterpå Er ikke noe spesielt fan av amerikanske biler, men til akkurat sånt så er de rimelig solide i forhold til en Bmw vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 H-bjelkene er nok litt stivere enn BMWene våre ja. Selvbærende karosserier gir etter når de blir løftet skjevt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Ha ha! BMW som bumpe-bil! Det passet dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Skikkelig tøff når den er senka helt ned, men ikke helt brukervennelig kansje . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Det var iallefall en strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 blir kanskje en smule harry spør du meg men . Det mange rare folk her i verden så det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Low-rider er kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå