Gå til innhold

HJÆLP! (spesiell E34)

jørn_318i
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der :(

Amerikansk vrak?? pumpene å batteria kosta sikkert meir enn bilen borti statane.. men en annen side av saken er att enn skrøpeli BMW kommer antakeligvis ikkje til å klare påkjenningane ett slikt lowridersett utsetter den for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der :(

Amerikansk vrak?? pumpene å batteria kosta sikkert meir enn bilen borti statane.. men en annen side av saken er att enn skrøpeli BMW kommer antakeligvis ikkje til å klare påkjenningane ett slikt lowridersett utsetter den for..

Skrøplig bmw??? har ikke no mot amcar jeg men når du sier at en bmw er skrøplig :roll: amerikanske biler er vel kjent for å være dårlig skrudd sammen blandt annet så er dem er vel faktisk mer skrøplig en en godt skrudd sammen bmw :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muren Motorsport tenker vel på at gamle amerikanere pleier vel å ha en sterk fast ramme mellom bakaksling og foraksling som gjør at man kan heise og ballere så mye man vil uten å slå noe skjevt. Løfter du Bmw'en litt feil så kan du regne med at du får en viss skjevhet i karossen etterpå :)

Er ikke noe spesielt fan av amerikanske biler, men til akkurat sånt så er de rimelig solide i forhold til en Bmw vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...