Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der :(

Amerikansk vrak?? pumpene å batteria kosta sikkert meir enn bilen borti statane.. men en annen side av saken er att enn skrøpeli BMW kommer antakeligvis ikkje til å klare påkjenningane ett slikt lowridersett utsetter den for..

Skrevet
Hmmm... Ser liksom for meg eit amerikansk vrak når dei gjere sånn med bila, ikkje tyske.. Likte ikkje heilt det der :(

Amerikansk vrak?? pumpene å batteria kosta sikkert meir enn bilen borti statane.. men en annen side av saken er att enn skrøpeli BMW kommer antakeligvis ikkje til å klare påkjenningane ett slikt lowridersett utsetter den for..

Skrøplig bmw??? har ikke no mot amcar jeg men når du sier at en bmw er skrøplig :roll: amerikanske biler er vel kjent for å være dårlig skrudd sammen blandt annet så er dem er vel faktisk mer skrøplig en en godt skrudd sammen bmw :!:

Skrevet

Muren Motorsport tenker vel på at gamle amerikanere pleier vel å ha en sterk fast ramme mellom bakaksling og foraksling som gjør at man kan heise og ballere så mye man vil uten å slå noe skjevt. Løfter du Bmw'en litt feil så kan du regne med at du får en viss skjevhet i karossen etterpå :)

Er ikke noe spesielt fan av amerikanske biler, men til akkurat sånt så er de rimelig solide i forhold til en Bmw vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...