Steffan C Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Grattis med ny bil, utrolig flott interiør . Hva blir effekten med kompressoren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Grattis med pen bil..hvilke 18" felger er det du har da? Rieger m3 styling som er på vei? Jeg har noen TSW Kyalami Chrome... Men de mangler dekk da... Feilberegnet litt på prisen på felgene:-) Jepp det er Rieger sitt m3 kit ja, men har en bekjent som har kjøpt seg et rieger gt kit... vet ikke om jeg vil bytte med ham... Noen som har noen meninger om hvilket av kitene som er penest? Rieger gt VS Rieger M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 pen bil,men det er ikke sportseter du har! Bmw kaller disse setene med El justeringer for Moderat Sport... Står hverfall det i manualen... menmen... skal ikke si meg skråsikker på at det har noe med sport å gjøre... de er hvertfall comfy:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 ":bnkd15ds]pen bil,men det er ikke sportseter du har! Har vel heller ikke antisladd, men kun antispin? Min 2000 har hvertfall bare antispinn. Gikk det å få antisladd som tilleggsutstyr? [edit] Og pen bil selvfølgelig... Fredrikstadregistrert også! (AR) Sorry... My bad... leste litt feil om ASC + T systemet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Grattis med ny bil, utrolig flott interiør . Hva blir effekten med kompressoren . Effekten er oppgitt med at den vil øke med ca 100hk... så noe rundt 250 vil jeg tippe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Meget pen bil ! Eneste jeg har noe å utsette på er at det er kasset-spiller... Må si jeg liker den farge kombinasjonen i coupe'en ! Hehe... Det er noe med de tyskerene... de har en forkjærlighet til kasetter,... men har heldigvis cd veksler i bagasje rommet... En pioneer avic X1-r kommer sigende rundt hjørnet også heldigvis:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvilket kompressorkit kommer du til å gå for? ESS? Jeg tenker på Ess sitt kit ja... Noen som har erfaringer med ess sitt kitt eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 grattis med ny bil Jo takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Gratulere med ny bil. Strøken den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Gratulere med ny bil. Strøken den. Thx m8;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå