blade77 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Tenkte å gjøre en liten innvendig motorrens på bilen min 325 e30. Gått 250000. Noen som har noen anbefalinger osv å komme med her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Du kan jo lese denne tråden og gjøre deg opp en mening.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=558&highlight=qmi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Den tråden sa mye om Qmi, men jeg tenker på mere et stoff som man heller på for så å la motoren gå på tomgang. Deretter skifte olje, og da skal den liksom være renere innvendig enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja det har jo QMI det... Men ifølge noen andre her er den ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 ProTec og Fortè skal være bra greier. Jeg har brukt ProTec selv og er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Enig med Frode her, men kan i tillegg nevne Tunap som et bra produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå