NSS Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Synes at rompa på bilen min har blitt veldig tung i det siste... Så jeg vurderer å bytte litt foringer bak, hvor mange foringer er det? -Travers foring -Kardang foring -Stab-stag foring -Den på toppen av dempern Noen flere da? Er det vanskelig å bytte de? Er det noe man kan gjøre selv, om man skjønner seg litt på bil, eller burde jeg sende inn på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Det er flere ja. Med stabstagforinger mener du kanskje de som holder den på plass midt under? Det sitter to støttestag på hver side også. Og så har du opphengene til bærearmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Burde det holde med å bare bytte traversforinger, eller burde jeg bytte alt? Det er flere ja. Med stabstagforinger mener du kanskje de som holder den på plass midt under? Det sitter to støttestag på hver side også. Og så har du opphengene til bærearmene. Hehe, vet egentlig ikke helt hva jeg mente, derfor jeg spurte Bare leste at de solgt stab-stag foringer på gsbildeler. Opphenget har jeg allerede byttet, når jeg smalt hjulet i en fortaus kant, men jeg har fortsatt bittelitt negativ camper( et par mm bare) Går det ann å stille på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå