Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kommet så langt alerede ja! Gratulerer, utrolig hva man kan få til idag. Å bilen blei jo jaggu tøff til slutt å! kul lakkering :)

STÅ PÅ VIDERE GUTT! :) :)

Skrevet

Kjempe prosjekt! Har fulgt deg helt fra starten, og dette blir bare bedre og bedre! Det er vel deilig og få bilen i gang tenker jeg ;) Stå på videre! Alle som driver med prosjekter skulle hatt like stort pågangsmot som deg og de rundt deg!

Lykke til videre! :clap:

Skrevet
Stå på!

Det er en unik sjanse du har, og jeg tror du har GODE muligheter til å dra inn en seier eller to, eller flere med såpass motor som du har i den! :)

Husk at det er en 325e da, ikke en i. At det kan gå unna betviler jeg allikevel ikke, men vil tro det krever en del tilvenning, spesielt siden han sikkert ikke har kjørt noe særlig bil før?

Ellers vil jeg bare si at dette ser knallbra ut. Utrolig moro at det går an å få til slike ting uten at det koster millioner. Gratulerer med både lisens, avisartikkel og flott bil! :)

Skrevet

Har fulgt med ifra begynelsen jeg og, å jeg må bare si at resultatet ble ekstremt bra! :D

Utifra bildene så ser du ikke ut til å være noe spesiellt dårlig sjåfør heller! :wink:

Å gratulerer med lisens :)

Lenge til du skal begynne å konkurrere med den?

Må få lagt ut film!! Dette ser rått ut! :D

Får mer å mer lyst til å bygge bilcross av 728i`n å kjøpe meg en 745i å restaurere heller...

Edit: 745 har jeg kjøpt ;):lol:

Skrevet

kjempe artig å lese detta :D

si ifra når dere skal reise til finnskogbana da? da skal jeg opp og se på deg. uten tvil.

ønsker deg lykke til videre. og gratulerer med lisensen :D

Skrevet
kjempe artig å lese detta :D

si ifra når dere skal reise til finnskogbana da? da skal jeg opp og se på deg. uten tvil.

ønsker deg lykke til videre. og gratulerer med lisensen :D

Jepp, jeg skal si ifra om jeg skal på Finnskogbana 8) Hehe.. Jeg reiser nå snart opp til gol for å ta innsjekk på bilen, så starter løpet kl 8.30 i morra :wink: Kribler i hele kroppen :D

Skrevet

Så rått. Hadde jeg fulgt med mer enn det jeg gjør på denne tråden, hadde jeg nok funnet ut at du kom til Hønefoss. Hadde jo vært moro å sett på når du kjørte også ;)

Skrevet

si ifra hvordan resultatet ble i helga.

Så en voksen mann på rudskogen i helga som satt i rullestol (elektrisk) og han hadde satt på BMW merke bak, har du også det??

Skrevet

Ja da har jeg kjørt første løp 8) Det var driiiitkult!! Ingen bra resultater eller noe, men tok det som trening :wink: Noe jeg trenger en del av med de spakene, men det gikk bare fortere å fortere, å siste omgang ble det bra kjøring me sladder å greier :wink:

Bilder fra Løpet:

DSC_0482.jpg

DSC_0491.jpg

DSC_0476.jpg

DSC_0495.jpg

DSC_0503.jpg

Nå drar jeg på ferie te Sverige i 3-4 dager så får ikke fulgt med her, men detta var hvertfall HEILT RÅTT :lol::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...