elementz Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Ser dritbra ut .. bilen er jo blitt meget fin også.. -applaus-
Ch88 Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Kommet så langt alerede ja! Gratulerer, utrolig hva man kan få til idag. Å bilen blei jo jaggu tøff til slutt å! kul lakkering STÅ PÅ VIDERE GUTT! :)
a-olsen Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Kjempe prosjekt! Har fulgt deg helt fra starten, og dette blir bare bedre og bedre! Det er vel deilig og få bilen i gang tenker jeg Stå på videre! Alle som driver med prosjekter skulle hatt like stort pågangsmot som deg og de rundt deg! Lykke til videre!
Gunnar Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Stå på!Det er en unik sjanse du har, og jeg tror du har GODE muligheter til å dra inn en seier eller to, eller flere med såpass motor som du har i den! Husk at det er en 325e da, ikke en i. At det kan gå unna betviler jeg allikevel ikke, men vil tro det krever en del tilvenning, spesielt siden han sikkert ikke har kjørt noe særlig bil før? Ellers vil jeg bare si at dette ser knallbra ut. Utrolig moro at det går an å få til slike ting uten at det koster millioner. Gratulerer med både lisens, avisartikkel og flott bil!
///MoePower Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Har fulgt med ifra begynelsen jeg og, å jeg må bare si at resultatet ble ekstremt bra! Utifra bildene så ser du ikke ut til å være noe spesiellt dårlig sjåfør heller! Å gratulerer med lisens Lenge til du skal begynne å konkurrere med den? Må få lagt ut film!! Dette ser rått ut! Får mer å mer lyst til å bygge bilcross av 728i`n å kjøpe meg en 745i å restaurere heller... Edit: 745 har jeg kjøpt
Lien Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Jeg hadde aldri turt å kjøre så fort med joystick! Gratulerer med alt
Nino Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 kjempe artig å lese detta si ifra når dere skal reise til finnskogbana da? da skal jeg opp og se på deg. uten tvil. ønsker deg lykke til videre. og gratulerer med lisensen
325i-Handicapraser Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 kjempe artig å lese detta si ifra når dere skal reise til finnskogbana da? da skal jeg opp og se på deg. uten tvil. ønsker deg lykke til videre. og gratulerer med lisensen Jepp, jeg skal si ifra om jeg skal på Finnskogbana Hehe.. Jeg reiser nå snart opp til gol for å ta innsjekk på bilen, så starter løpet kl 8.30 i morra Kribler i hele kroppen
ErikS Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Så rått. Hadde jeg fulgt med mer enn det jeg gjør på denne tråden, hadde jeg nok funnet ut at du kom til Hønefoss. Hadde jo vært moro å sett på når du kjørte også
Rope Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 si ifra hvordan resultatet ble i helga. Så en voksen mann på rudskogen i helga som satt i rullestol (elektrisk) og han hadde satt på BMW merke bak, har du også det??
325i-Handicapraser Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Ja da har jeg kjørt første løp Det var driiiitkult!! Ingen bra resultater eller noe, men tok det som trening Noe jeg trenger en del av med de spakene, men det gikk bare fortere å fortere, å siste omgang ble det bra kjøring me sladder å greier Bilder fra Løpet: Nå drar jeg på ferie te Sverige i 3-4 dager så får ikke fulgt med her, men detta var hvertfall HEILT RÅTT
ErikS Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Tekst og bilder fra et oppslag på to sider i Ringerikes blad. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=25997 Ta en kikk!
jani Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 virker som i går du hadde starte.. gått fort det dere:) hehe.. må si jg gleder meg til filmen ja:) stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå