Christer Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 er ikke mer en toppen med alt rundt: innsprut hjerne osv, men da får du en rå sprek bil som drar fra det meste det kan jeg love deg, har kjørt e30 med eta bunn og 325 topp og de går som ei kule, trur det var 204 hester elns du får, bare pass på at du får riktige toppen, det skal stå 2.5/2.7 på eksos siden på den toppen du skal ha husker jeg riktig...
325i-Handicapraser Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Åkey takker for svar:) Da får jeg se om jeg kommer over en 325i topp! Hehe..
Christer Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 ja gjør det:D så blir det skikkelig fart i sakene
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Ja nå har jeg kjørt mitt siste løp i helgen, det var på den nyåpna Kongsberg banen! Det gikk over all forventing, å har vel egentlig ikke kjørt så bra før som jeg gjorde i helga! Starta Lørdagen med en 4.plass før jeg i neste omgang tok en Lada med abarth motor på inner`n og fikk en 3.plass, sisteomgang på lørdag var jeg sikkelig gira og tok en ascona b ut sletta på starten og en saab da han kjørte ut Hehe, jeg kom da i mål på 2.plass og var veldig gla! På slutten av dagen lå jeg på 10.plass av 29 og lå an til B-finale, men det skulle også kjøres en omgang søndag! Var nå skikkelig gira på å få en nogenlunde bra plass for å greie å komme i finale, men da jeg så bilene jeg skulle kjøre mot så mista jeg litt trua, det var tre stk med nok poeng til A-finale + en klubbkompis.. I starten var jeg kjapt ute men ikke rask nok og vart liggende bakerst var kjørte fortere en han foran meg og bobla der foran i svinga, men kom ikke forbi!! Vart derfor liggende å dytte på klubbkompisen min, så ble litt bulker på BMWn. kom i mål på 5.plass å skjønte da att finaleplassen glapp og var skikkelig sinna da jeg kom i mål fordi jeg ikke kom forbi bila foran meg!! Men endte dagen med en pokal uansett, for jeg fikk speakers pris, han hadde reist rundt på flere løp å sett etter en spessielt god utøver, og han hadde han sett i går, å han hadde han sett i dag sa han Så jeg fikk den fine store pokalen da!! Å måtte love løpsleder og speaker å ikke gi meg med å kjøre! Her er ett eneste bilde fra løpet: Foto: Svenn Dvergastein, bilcross.no.
Råtassen Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Hallå Mats! Tøft å se bilder av byggeprosessen på bilen. Har sett på datoene å sånt å det har gått ganske radig! Fikk aldri kjørt mot deg i år, men hatr sett noen løp du har kjørt og du begynner å håntere den joysticken heftig bra! imponert! Du får ta den med en tur opp til hebbe i vinter å fått prøvd deg på isen. tror det er en god utfordring å ligge helt sidelengs med den styringa hehe. er go trening Snakkes kanskje på isen hos hebbe ellers så ser jeg deg nok på bc løp neste sesong hilsen Anders Nakkerud (BC-Cowboys) PS! Legg ut noen bilder av hvordan det ser ut inni bilen nå også. der er det mye heftige greier!
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Edit: Skal legge ut ny film her
325i-Handicapraser Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 Ja nå har det ikke vært mye oppdateringer på denna tråden, det er jo fordi sessongen er ferdig for i år Så nå står bare bimmer'n å venter på å bli brukt, det er jo ikke særlig mye snø eller is heller, så får ikke kjørt på jorde enda!! Men 27. Januar så starter sesongen igjen på Eiker, med vinterløp! Har blitt sponset med proffe WRC isdekk av en kar, men mangler felger så er på leiting etter noen 16" nå Ellers så skal jeg bestille nye koni støtdempere og nye fjærer til bilen så det blir klart til neste år. Skal også bestille ett lager på mellomakselen, siden det er dåårlig Planen er også å få satt på 318 diff for å gjøre den lavere gira.. Driver også og ser sånn smått etter M20B25 topp med alt rundt for å sette på eta bunnen min SI IFRA OM DERE HAR NOE LIGGENDE!! Her er bilde av delebilen jeg har kjøpt, en 318i: Bilcrossbilen min med litt snø på: Og til slutt ett lite bilde av en 518 rasabil vi har stående
336mik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Den 5`ern der ligner jo på min jo..men jeg bruker den jo til daglig på veien:)
325i-Handicapraser Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Den 5`ern der ligner jo på min jo..men jeg bruker den jo til daglig på veien:) Hehe, det er det ja heilt værst!!
325i-Handicapraser Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 I dag har jeg vært ute å lufta bimmer'n, og prøvd meg litt på sladding! Det var driitmorro og jeg fikk det til temmelig bra Legger ut ett lite filmklipp av den ene sladden, kjører i D så er ikke no vilt turtall på filmen! Men spinner gjør det uansett.. http://s47.photobucket.com/albums/f158/ ... MG1577.flv Den er temmelig kjapp den styringa, så holde sladd er ikke noe problem!!
Schnellfahren Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Kult Fin lyd selv med "snødemping" og ikke så høyt turtall Keep up the good work
shv Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Savner snøen når jeg ser sånne filmer! Her er det bare regn, regn og atter regn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå