Harald e30R Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Hei igjen satt og kittet litt i ei lita avis her nå. gjett hva jeg fant da,
325i-Handicapraser Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Heehe jaa.. det var ei halvsie i avisa i dag!! huffhuff..
325i-Handicapraser Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Jo tusen takk det blir kjøring på deg på smådøla i år åsså ell bmwrasaren?
robel Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Utrolig stå-på vilje! Lykke til med resten av karrieren!
bmwrasaren Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Jo tusen takk det blir kjøring på deg på smådøla i år åsså ell bmwrasaren? Jepp! Er planen det Skal du?
325i-Handicapraser Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Jo tusen takk det blir kjøring på deg på smådøla i år åsså ell bmwrasaren? Jepp! Er planen det Skal du? Ja jeg regner med det ja:D råå bane.. Takker for alle hyggelige komentarer Nå blir vel neste prosjekt å sette på gul koni rundt om og nye fjærer + litt mer service..
325i-Handicapraser Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 si ifra hvis en av dere har ett grenrør til salgs billig eller no anna gromt te E30 ellr M20motor har lyst te å gjøra den litt grommere..
325i-Handicapraser Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Hei!! Jeg skal kjøre løp i morra på Eiker.. HAr gjort en del med bilen siden sist! Og har koni dempere å senkefjører bak nå! har ikke rekt å sette på det foran.. har også fjernet katalysator å har nå strakrør med ei simonspotte bak! Driitgrom lyd.. - Bilen er klar.. - Fått på bimmersmerke åsså - Fant foresten ett bilde a meg og Henning Solberg som er tatt for ett år sia.. Ønsk meg lykke te i morra;)
325i-Handicapraser Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Takk skal satse på så får vi se åssn plassering det blir =)
///MoePower Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Lykke til fra meg og Var jo tøft det bildet sammen med solberg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå