Rope Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 drit bra prosjekt! står utrolig respekt av det du driver med. si ifra når du skal kjøre løp eller noe så kan bimmers.no stille å heie på deg!!
johjoa Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Sånn som alle andre sier RESPEKT! fortsett med arbeidet, skulle ha kommet å sett hvis jeg ikke hadde bodd så langt nord. lykke til vidre!
325i-Handicapraser Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Skjønner at jeg får god støtte fra BMW folket ja !! Skal nok bare kjøre bmw i løp jeg nå asså!! Vraker jeg denna, så blir den ny bmw helt klart Hvis noen kommer å ser på så skal jeg nok satse alt for bimmer folka!! hehe Men kan ikke love noen råe resultater altså, viktigste er at jeg får kjørt!! men går jeg i brutter`n sine fotspor så går det bra, han har 40 pokaler på 3 år i junior!! 7.førsteplasser Hehe.. men greier vel ikke det jeg!!
Bimmerlars Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 men greier vel ikke det jeg!! Ikke med den innstillinga kanskje. Klart du greier det! Den som gir seg er en dritt Bare stå på, så blir det nok pokaler også
Rope Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 hold oss oppdatert med masse bilder, bare skyt masse bilder spiller ingen rolle om det er med mobilen, et bilde sier mere enn 1000 ord. Stå på
bttore Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Dette må bli bra!! Lykke til med bilen og konkuransene rock on
stryn86 Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 ønsker deg virkelig lykke til,stå på gutt,en må følge drømmene sine uansett ka en gjør!!!!!!!!!
Nino Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 hehe.. idag har je tenkt på dæ gutt.. hehe.. står meget stor respekt av deg og det du utretter med denna bilen. jeg gleder meg virkelig til å se deg på finnskogbana i full skrens med denna e30'n. vi skal stå på den plassen som er rett foran startplattå'n. Så når du legger inn tredje og passerer de du kjører imot. Så skal vi stå og heie deg fram Og om du trenger mekanikere.. så stiller iallefall je opp trur det er flere herifra solør som også kommer og ser på.. je og flasher tar ihvertfall en tur ettersom jeg skjønte. kjempe artig å lese om detta. gleder meg til flere bilder og oppdateringer. Nino aka Teck
325i-Handicapraser Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 Hehe.. takk for all omtanke!! Sikkelig glad dere støtter detta prosjektet!! http://www.n3sport.no/Organisation.asp? ... tId=476741 -Her er det som sto om saken på bilcross.no og diverse nmk klubber på nettet!!
Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Lenge sia du oppdatert oss no Går det bra med prosjektet? Flerire bilder vil eg gjerne sjå
325i-Handicapraser Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Hehe.. Har ikke fått gjort noe mer siden sist, men håper på at vi får gjort litt i hælga da!! har bestilt burlaging på den, så det skulle bli satt i neste helg, er ikke så grådig mye å få gjort før buret er satt i..!!
325i-Handicapraser Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 Bilen er nå gjort helt klar for og få i bur Håper det blir satt i iløpet av helga, for da kan vi montere inn Stol og alt styrings-mekanisme etter det!! =)
Custom Edition Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 dette blir knallbra! få tatt mye bilder underveis så vi får se hvordan alt blir da
HelgeS Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Fantastisk historie med bare hyggelig lesing! STÅ PÅ! Respekt! Gleder meg til å følge med videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå