325i-Handicapraser Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 Nå har vi fortsatt ikke fått gjort noe mer på bmw`n, fordi onkelen min som skal laga bur til bilen ikke har fått begynt enda...!! åhh.. blir gæærn av å vente nå asså Hehe.. men men, får smøra meg med tålmodighet har jeg venta i mange år så kan jeg vente noen uker til med bygging Hehe..!!
325i-Handicapraser Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Skrevet Mars 21, 2006 Ja nå var det på tide med en oppdatering her!! Fikk endelig sendt bilen nedover for burlaging i går!! Legger ut noen bilder av bimmer`n på Henger her! Så nå gleder jeg meg mer og mer ettersom snøen smelter
Arimanni Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Drit kult! Blir artigt dette når den blir ferdig
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Utrolig artig dette prosjektet her altså . Skal bli morro å følge deg videre i sesongen .
Kildal- Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Jæv** bra!! står stor respekt av dette! gleder meg til og få høre resultater utover sesongen. Stå på!
325i-Handicapraser Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 Joo takk =) har nå fått i skikelig rallycrossbur så er nok sikkert nok.. ska legge ut bilder når je får tatt
325i-Handicapraser Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 Ja nå var det på tide med oppdatering her! har siden sist: - Lakkert fronten, rundt vinduene og baklysa matt-svarte.. - Satt inn skikkelig bur, med kryss.. - Malt buret.. - Satt på panserlåser både foran og bak.. - Kappet av bakerste lyd-demper.. - Sveiset rust.. - Tatt på sikaflex på alle hull i gulv.. - Sveiset igjen takluke.. Bilde av buret tatt fra bagasjelokk! Lakkert mattsvart på den! Meg og Bimmer`n Heehe... ser det bra ut så langt?
Rope Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 ja ser lovende ut detta, drit bra bur å greier! stå på
Espen|3k Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Ser veldig bra ut! Stå på Lykke til med bilen og rally kjøringa
cc300 Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Respekt! Gleder meg til å følge denne tråden videre...
Nino Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 se der ja vet du når du skal kjøre på Finnskog-bana? Du har bare pent å si ifra når du skal dit! så jeg og flasher får sett deg tukte bmw'n i den første svingen der hehe.. artig å følge med på prosjektet ditt.
Tweety bimma Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Ser jo bra ut detta Har en del bekjente som ratter bilcross så kan jo hende jeg ser deg "live" lykke til frem over
MR.H Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 R.E.S.P.E.K.T Detta blir knall bra, stå på! Lykke til, håper får se mange flere bilder av prosjektet ditt. Mvh
Trond.S Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Halla Mats Se der ja! Begynner å dra seg sammen nå gitt. Er det mye som gjenstår før første prøveturen din? Er vel ikke så mange ukene til det starter på Eriksplassen. Husker jeg ikke helt feil pleier det å være første uka i mai. Blir bilen din svart og gul også eller? Ser du står hos Espen, er det juging og skruing for alle penga om dagen Snakka med han i hønefoss for en stund siden og han snakka om at bilen hans hadde fått seg noen smeller som måtte rettes litt på før sesongen begynner igjen. Lykke til med bygget Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå