325i-Handicapraser Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 Nå har vi fått gjort litt på bilen igjen, i går fikk vi satt på ett "pocmeter" den er kobla til tannastanga, og skal på en måte være "øyet" til joysticken, den følger bevegelsene til joysticken, så når f.eks jeg slipper joysticken, så skal den passe på at tannstanga nullstiller seg, og det går rett fram! hvis jeg har skjønt rekti Heehe... Fikk også lagt om de "rambo" dekkene jeg hadde liggende over på de 15" jeg kjøpte av broren min! Bilen blei skikkelig brei å tøff nå asså felgene ska lakkeres hvite!! Pocmeteret er koblet til! Hydralykk slanger og målere overalt Bilen med 15" me rabmo dekk
jelpoole Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 støtter prosjektet ditt fullt ut jeg oxo lykke til!
325i-Handicapraser Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 Nei, skal ikke ha framfanger! det ble forbudt med framfanger i bilcross i år! Veldig dårlig photoshopping av åssen bilen skal lakkeres!!
Christopher Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Oser respekt av dette! Gleder meg til å se dette ferdig! Du er et bra forbilde med dette her! Håper å få sett deg en gang
|Andreas| Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Ting begynner og ta form nå Sånn ca er bilen ferdig da? Skal du kjøre noe i år?
BMW_E34 Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 jeg var på bilcross løp sist torsdag i kvinnesdal, der var det en i rullestol som kjørte en volvo 240, der styrte han alt med hendene, han fikk det veldig godt til og. så det er bra folk lever ut sine drømmer
325i-Handicapraser Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Jeg veit ikke helt når den blir ferdig, men jeg håper og trur vi ska få den klar iløpet av 2mnd.. For jeg satser på å kjøre debutantløpet på Goldagasløpet som er 15.-16.juli! =)
325i-Handicapraser Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 I går var vi nedover til bilen igjen, og fikk satt i stolfeste, og satt i stolen!! Vi fikk også lagt på de siste dekka, så nå blei det skikkelig værsting Fant også en spoilertupp liggende i garasjen, som jeg skal sette på!! legger ut noen bilder her!! Med nye felger og dekk!! 205/65-15! Stolfestet er nesten klart! Stolen er på plass Sparco CIRCUIT! Første prøvesittinga i bilen! det var arti det
Arimanni Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Der ja Er ikkje lenge til bilen er klar til å testes ut no
Harald e30R Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Yes!! endelig bra og se bilen begynner og bli kjørbar.. hehe skal bli artigmed begge oss på banen samtidig.. du har nok motoren til og ta meg..
jelpoole Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 hadde en følelse av at dt var deg ja mats lykke til i ditt første løp!!!
Rope Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Hefftig, nå begynner det virkelig å ta seg opp. hvilket løp er det du skal stille i først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå