Gå til innhold

Støtdempere E36

tommyfo
 Share

Anbefalte innlegg

På min 325i Coupe ifra -93 var det Boge dempere på. Den hadde M-Understell orginalt.

Bilstein Sport er en forbedret orginal demper så jeg hadde heller kjøpt den enn en orginal boge. Sachs ble også levert på noen E36.

Ring Auto-Trio, de har svaret på om du bør velge Bilstein Sport eller Sprint demperen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ute etter noe som blir ukjørbart. Bare noen dempere som overgår standard. Skal også på Weitec 30mm fjærer foran, ikke sikker enda hva jeg gjør bak med fjærer, forsterkede originale med tynneste fjærgummi, eller m-tech??

Mest bare ute etter å få en pen look, men rett forhold foran/bak, og dempere som gjør jobben sin på ikke perfekte veier...

Forslag mottas, men fjærer foran er kjøpt, så retsten av oppsett må være med de fjærene som utgangspunkt...

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auto-trio har forøvrig tilbud på støtdempere ut februar. bestilte bilstein b10 kit til min e36 i dag og betalte 4500 for dette. 20% på tilbud + 15% bmwccn rabatt.

Jeg skulle egentlig kjøpe b10 til min e36 på autotrio for noen uker sida, men dem hadde bare b12 fikk jeg beskjed om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6100kr skal Auto-Trio ha for Bilstein B6 Sport, altfor dyrt for min konto akkurat nå. M-tech dempere fra koed kommer vel på ca på 3500kr...

Får vel noe utgifter på motor i tillegg snart, den er plutselig blitt utrolig lat under 3000rpm så bilen står på verksted nå...

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...