tommyfo Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvem som lager M-tech demperne til BMW? Lurte på å kjøpe dem eller Bilstein Sport... Forresten noen som har vært borti Cobra Suspension, de har komplett demperpakke til 2900,- Er jo ekstremt billig, men kvalitet? Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 På min 325i Coupe ifra -93 var det Boge dempere på. Den hadde M-Understell orginalt. Bilstein Sport er en forbedret orginal demper så jeg hadde heller kjøpt den enn en orginal boge. Sachs ble også levert på noen E36. Ring Auto-Trio, de har svaret på om du bør velge Bilstein Sport eller Sprint demperen. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 bilstein sport har jeg kjørt på noen biler og de er faktisk bare helt råe. anbefaler de på det sterkeste. 2600 inlegg gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Er ikke ute etter noe som blir ukjørbart. Bare noen dempere som overgår standard. Skal også på Weitec 30mm fjærer foran, ikke sikker enda hva jeg gjør bak med fjærer, forsterkede originale med tynneste fjærgummi, eller m-tech?? Mest bare ute etter å få en pen look, men rett forhold foran/bak, og dempere som gjør jobben sin på ikke perfekte veier... Forslag mottas, men fjærer foran er kjøpt, så retsten av oppsett må være med de fjærene som utgangspunkt... Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Bilstein er absolut å anbefale. Jeg har faktisk aldri hørt noen som klager på de demperene. Det fine med Bilstein er at de er harde i inndempingen, noe som gjør det vanskeligere å slå nedpå fartshumper o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 jeg har nylig montert på cobra suspension dempere og fjærer på bilen min, og jeg er veldig fornøyd med disse, så jeg ville anbefalt dem. også er det jo 3års garanti på demperene dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubez Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg hadde MONROE REFLEX de var meget bra og ikke spesiellt dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 auto-trio har forøvrig tilbud på støtdempere ut februar. bestilte bilstein b10 kit til min e36 i dag og betalte 4500 for dette. 20% på tilbud + 15% bmwccn rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 auto-trio har forøvrig tilbud på støtdempere ut februar. bestilte bilstein b10 kit til min e36 i dag og betalte 4500 for dette. 20% på tilbud + 15% bmwccn rabatt. Jeg skulle egentlig kjøpe b10 til min e36 på autotrio for noen uker sida, men dem hadde bare b12 fikk jeg beskjed om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 6100kr skal Auto-Trio ha for Bilstein B6 Sport, altfor dyrt for min konto akkurat nå. M-tech dempere fra koed kommer vel på ca på 3500kr... Får vel noe utgifter på motor i tillegg snart, den er plutselig blitt utrolig lat under 3000rpm så bilen står på verksted nå... Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg skulle egentlig kjøpe b10 til min e36 på autotrio for noen uker sida, men dem hadde bare b12 fikk jeg beskjed om.... dem hadde hvertfall b10 på lager nå.(det var til 6cyl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 dem hadde kutta ut b10 til alle biler sa dem til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hva er forskjellen på bilstein b6, b10, og b12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå