Mr_Tran Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 lklkjl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 høhø. Detta blir tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 To fete prosjekter ja, må jo bare bli bra . Ble myye bedre med navi i E39'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hvis du høyreklikker på bildet, trykker på egenskaper, kopierer adressen til bildet og trykker Img-knappen før og etter adressen til bildet, så får du opp bildet i full størrelse. fine biler du har! hvilke planer har du for M3`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 jeg vet ikke. no ideer eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 jeg vet ikke. no ideer eller nei, men siden du har laget ett tema under prosjekt-delen, så regnet jeg med at du hadde noen planer på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 jeg har bare tenkt og gjøre alt originalt. eneste er gt vinge er på lakkering. vurdere og selge den. begynne på en annen proskjekt hvis jeg får solgt m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Fine biler altså! Hvor mye har du senket E39en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 40\40 hr men skulle ha hatt no som senker mer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Du skal jo kunne kjøre med den og da Hadde 50/50 på forrige min, det var litt i laveste laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 hvilken merke er det som leverer 50\50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Husker ikke helt hva det var, kjøpte det fra GS Bildeler mener jeg å huske! Eller var det fra Eiker...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 syns m3 er litt høy foran? Er alle org fjærer til m3 så høy foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå