Gå til innhold

Valg av tennplugger??


BirgerBjelland
 Share

Anbefalte innlegg

Eller BP5ES? Syns å huske at det var en så skrøt så fælt av de kombinert med turbo, men siden jeg ikke husker hvem det var - så var det vel kanskje bare blablabla-svada som enkelte øser utav seg uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har veldig goe erfaringa med NGK... Hadde NGK på mopeden min og den gjekk og gjekk og gjekk... Blodtrimma Tsx... Fleire andre som køyrte med andre tennplugger, men dei måtte ofte bytte... Prøvde bosch sine, men dei rauk. Kun NGK sine som holdt og holdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi,BP5ES blir altfor varmt.

NGK har motsatt skala etter det jeg vet.

Nr 6 på NGK skalaen er standard 325..

7 er kaldere.

Damn! Er det Boschen som går andre veien da? Helsike, går i surr for meg hvem som går hvor... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... NGK BP7ES og Bosch WC5ES er vel gjerne mer i rute... Noen år siden jeg hadde gratis tilgang på Bosch plugger... Har faktisk brukt Beru med godt resultat...

Og jeg har fint justert inn pluggene med 0,6... Godt med litt gap... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kommer til å le oss i hjel den dagen vi møtes på ett treff, for du kan ta faen på at den dagen jeg ser den bilen din, så skal jeg kviskre inn i kupeen til deg at "jeg føler den fjusker litt, har du knipet litt på klaringa på innsuget" ??? :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sørge for at den tikker noe grønnjævlig på alle treffa heretter og skryte på meg at jeg har justert på Pedi metoden... hehe:)

Do that you... Så tror alle at du er en lousy mekaniker, siden du ikke kan noe så enkelt som å justere ventiler (selv på Pedi-metoden) :lol::lol:

Neida, kødder her nå. Men Du er nok enig med meg i min uttalelse i at "etter en har justert ventil nr haugevis, så har en litt kontroll på bladsøkeren". Så når jeg sier "trang 0,25", da er den trang også. Ikke 0,27 lixom. Så da er jo spørsmålet hvor stram eller løs din 0,20 er...

(PS.. rimelig bra mye OT dette sikkert, for jeg husker ikke engang hva tråd jeg legge inn innlegg på engang... Burde kanskje gått på PM dette, men gidder ikke å styre med det nå. Skitt au!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...