NSS Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 På en polo som står på majorstuen står det: 2Slow 2Play, litt kult \:D/ Det var deg jeg så her en dag ja Lurt på lenge hvem det var Jævlig kul E30 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Et stort klistremerke med SGCshop.com Vist du gir meg nokre elektriske effekter, skal eg kjøyre med det eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 ] \:D/ trodde du var mtec frelst!!!? og hatet rieger... men lurer på om jeg ser en antydning til gts fanger og sidekjørt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 "mordi" ? nei, min personlege meining er vertfall at det blir for dumt å ha masse motorsport-tekstar i ruta på ein 318..menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Uansett hva du skriver på bakruta så kommer folk til å lese "RÅNER". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 På en polo som står på majorstuen står det: 2Slow 2Play, litt kult \:D/ Det var deg jeg så her en dag ja Lurt på lenge hvem det var Jævlig kul E30 du har bare for å drepe tvilen, så er denne e30'n min, og tilsalgs! (se biler tilsalgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hva med "Ikke le, kanskje sitter dattera di på" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 HAHA! Kor du bestiller sånne merker`?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 http://www.dekaltrim.nu/ f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 Touring Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hva med "Ikke le, kanskje sitter dattera di på" Det skulle ikke være : "IKKE LE DATTERA DI ER MED" ? så rimer det litt i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 "Kjør forbi -se hva som skjer" "Je er villig til når som helst, hvor som helst, å møte åkkensom helst" ...er bare ingen i det hele tatt (stemmer for den.) Det beste er isåfall et diskre merket av bimmers.no ellernoe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Brings Me Whomen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 På en polo som står på majorstuen står det: 2Slow 2Play, litt kult \:D/ Det var deg jeg så her en dag ja Lurt på lenge hvem det var Jævlig kul E30 du har bare for å drepe tvilen, så er denne e30'n min, og tilsalgs! (se biler tilsalgs) hehe ja! det er IKKE min bil fant den på kjøp å salg sidene på forumet her,(M3cabriolet som selger) så da tengte jeg det sikkert var ok at jeg la ut bilde i denne tråden for å vise et godt eksempel hva du kan ha i front/bakruta di (håper det ikke gjore noe M3cabriolet ) å til NSS: den polon har jeg faktisk sett et par ganger. litt morsomt å mEhE: er nok litt m-tech frelst ja.. men rieger går jo til nød det å da HATER det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 veldig offtopic... men her er en rieger e30 som selv jeg syntes er ganske fet klarer ikke få bilde større ja jeg kopierer riktig greie... men selve photobucket lager bilde sånn lite bare se: link for å være litt ontopic såå: -2 fast 4 you -no real power, just some turbo shit! / no turbo shit, just real power! -if you can read this i have i seriously problem(oppned) - i frontruta: ME ------- Biatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 På en polo som står på majorstuen står det: 2Slow 2Play, litt kult \:D/ Det var deg jeg så her en dag ja Lurt på lenge hvem det var Jævlig kul E30 du har bare for å drepe tvilen, så er denne e30'n min, og tilsalgs! (se biler tilsalgs) Har vel tilfeldigvis ikke vært i nærheten av Asker og Bærum i det siste? Sett en bil som er PRIKK lik her... Men jeg så ikke om det sto bimmers.no i frontruta da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå