Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en polo som står på majorstuen står det: 2Slow 2Play, litt kult :P

dsc005624wx.jpg:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D \:D/

Det var deg jeg så her en dag ja :P Lurt på lenge hvem det var :D Jævlig kul E30 du har ;)

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var deg jeg så her en dag ja :P Lurt på lenge hvem det var :D Jævlig kul E30 du har ;)

bare for å drepe tvilen, så er denne e30'n min, og tilsalgs! :) (se biler tilsalgs)

Skrevet

"Kjør forbi -se hva som skjer"

"Je er villig til når som helst, hvor som helst, å møte åkkensom helst"

...er bare ingen i det hele tatt (stemmer for den.) Det beste er isåfall et diskre merket av bimmers.no ellernoe..

Skrevet

bare for å drepe tvilen, så er denne e30'n min, og tilsalgs! :) (se biler tilsalgs)

hehe ja! det er IKKE min bil :lol: fant den på kjøp å salg sidene på forumet her,(M3cabriolet som selger) så da tengte jeg det sikkert var ok at jeg la ut bilde i denne tråden for å vise et godt eksempel hva du kan ha i front/bakruta di :wink: (håper det ikke gjore noe M3cabriolet :wink: )

å til NSS: den polon har jeg faktisk sett et par ganger. litt morsomt :wink:

å mEhE: er nok litt m-tech frelst ja.. men rieger går jo til nød det å da :wink: HATER det ikke 8)

Skrevet

veldig offtopic... men her er en rieger e30 som selv jeg syntes er ganske fet :wink:

23578137.jpg klarer ikke få bilde større :shock::twisted: ja jeg kopierer riktig greie... men selve photobucket lager bilde sånn lite bare se: link

for å være litt ontopic såå:

-2 fast 4 you

-no real power, just some turbo shit! / no turbo shit, just real power!

-if you can read this i have i seriously problem(oppned)

- i frontruta: ME ------- Biatch

Skrevet

Har vel tilfeldigvis ikke vært i nærheten av Asker og Bærum i det siste? :P Sett en bil som er PRIKK lik her... Men jeg så ikke om det sto bimmers.no i frontruta da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...