Mr.Vaslag Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Fuck originals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Dette er den tøffeste teksten å ha på en styla bil med liten motor. ALL BLING AND NO ZING Med tanke på hvor du bor så er kanskje denne bedre VILL VÆLL-Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 no zing? den tok jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 veldig offtopic... men her er en rieger e30 som selv jeg syntes er ganske fet den så råå gjennomført ut!!synd bilde var så lite! hva med bare en liten stripe sotefilm på frontruta?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 fett nok d skal d stå!hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hadde jo en liten " klubb" med mopeder som vi kalte " Vallset Racing" Aka VR.. Er jo blodharry, men harry er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hell was full so I came back no fat ladies (kjipt hvis du stopper i et forgjengerfelt og ei dundre ska over veien men...) polis polis potatisgris å style en volvo er som å sminke en gris søk på internett så finner du mye rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 En -rånær- her i fredrikstad hadde "not fast but furious" på sin bil! hehe..ufattelig harry og stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Foran : For livets glade gutter - Bak : Går solen aldri ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Et dekal som er en gjenganger er yokohama. Hvor mange rånere jeg har sett med slike dekal har jeg ikke tall på. Når jeg stod og fylte bensin for et par dager siden så jeg en rånete renault laguna der det stod "Steal this car, and I'll hunt you Forever!" i sidevinduet... Måtte le litt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hva med "move over" speilvendt i front ruta, den har jeg sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hehe ja! det er IKKE min bil fant den på kjøp å salg sidene på forumet her,(M3cabriolet som selger) så da tengte jeg det sikkert var ok at jeg la ut bilde i denne tråden for å vise et godt eksempel hva du kan ha i front/bakruta di (håper det ikke gjore noe M3cabriolet ) det gjør selvfølgelig ingenting det, bare moro å se bilen min litt rundt på forumet! :) og denne bilen har ikke vært i bærum nei, den holder seg på hamar, trygt forvart i garasjen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Nothing... Harry med skrift.. Heller bakrutesenker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Synest signaturen min er tøff jeg.. Fann den ironisk nok på en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 http://www.humor911.com/art.aspx?artID=993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå