SteffenM2 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 "Bombing for peace, is like fucking for virginity" Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 "All show, no go" "Better looking than most of your dates" Dette stod det på en Prelude i Skien. Det var også en kul liten toyota Corolla GT Twincam som hadde: "Made by chopsticks" og "Rice inside" Hehe.. Persolig så ville jeg ikke ikke hatt noe i bakruta hvis ikke du har masse andre merker på den. Den gamle min hadde kun et merke i ruta bak og det så greit nok ut, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Har en 318i, så diverse motorsport tekster egner seg ikke! Noen som har forslag? Rett og slett: Hva skal det stå i bakruta mi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Var det en 318i du hadde?? 'If u can't race it, Style it' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 "Du kan gjerne le - men jeg har hatt din datter i bilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 "Du kan gjerne le - men jeg har hatt din datter i bilen" haha Dagens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 BMW, det nest beste en jente kan sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 En -rånær- her i fredrikstad hadde "not fast but furious" på sin bil! hehe..ufattelig harry og stygt Ja, eller som den svenske vento'n som kopierte Jesse i Fast'n'the furious hadde... Furious, but not Fast... stod vel på en bora i strømmen og husker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 HAHA! Kor du bestiller sånne merker`?????? Jeg kan lage ett for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Logoen til stereoanlegget ditt? Bare et forslag... Vet ikke hvorfor, men jeg har altid hatt lyst på en stor X i bakruta mi (for Sony Xplôd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 "Better looking than most of your dates" Hehe... Den har jeg ikke sett før.. Konge den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hmm.. Har alpine anlegg, og den logoen er jo tæff! skal sjå å je finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 "ikke le oldemora di er med" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 HAHA! Kor du bestiller sånne merker`?????? Jeg kan lage ett for deg Pris? Vanskeleg å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Er er rimelig fornøyd med mitt da... Gikk lenge og lurte på hva eg skulle ha som mitt "kjennetegn" her i verden. Etter lenge tenking, ble det jo til slutt det naturlige...................... Men det stjeler du f*** ikke.. Den er min. Hatt det på alle bilene mine til nå.. Om ikkje i den skalaen som her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå