Ole@Automote Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 HAHA! Kor du bestiller sånne merker`?????? Jeg kan lage ett for deg Pris? Vanskeleg å montere? Pris kommer an på størelse på det som skal skrives. Ikke vanskelig å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Hmmm... Kunne tenkt meg "Crusing is not a crime"... Rett gjerne engelsken min, for den suge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Hvis du har litt mørke ruter:Ikke kikk,dattera di får pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 hehe.. mange bra her! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 en like ved der jeg bor har en bra en bak i ruta på en volvo 240: " 2-FAST 2-Førti" Men "Ikke le, dama di er med" er jo en standard klassikker som alltid slår ann. En på Oppegård har: "kjør pent, barn leker" i bakruta, kjipt at bilen er en Golf 1,6 med feil-juls-trekk. "Drive it like you stole it, bimmers.no" hehe. har selv bimmers.no nederst i ruta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 såg ein bil eingong som hadde: "VA D NÅKKA DU TENKT PÅ?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg så denne i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 'CoaSlip' sin 525i fra gamle Shellsangels.com-forumet tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Henning Robberstad alias 02-Henning som mange sikkert kjenner til hadde i bakruta på den gamle, blå M2'en sin: " Sulten? Spis din JAPANSKE bil!" Den likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Har en 318i, så diverse motorsport tekster egner seg ikke! Noen som har forslag? Kansje: Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Denne var konge da, men kansje ikke mest passende å ha på bilen viss du vil unngå hærværk fra Volvo fanatikere. å style en volvo er som å sminke en gris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Noen som vet hvor slikt selges eller kan fås tak i? Veldig interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 En annen ting som er bra å ha bak bilen er: "Kan du lese dette, er det ennten kø eller rødt lys" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 BMW, det nest beste en jente kan sitte på Hehe... niice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 En annen ting som er bra å ha bak bilen er:"Kan du lese dette, er det ennten kø eller rødt lys" Hehe... Den ar DRITBRA... Den skal eg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå