Rope Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 hadde store planer om dette, men det falt bare bort, men det var en rå idè eller Hylland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Noen som vet hvor slikt selges eller kan fås tak i?Veldig interessert... www.gulesider.no og søk på 'bildekor din-nærmeste-by', så ringer du de og sier hva det skal stå, i hvilken font, hvilken farge og hvor stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 kom på en fin en.. hva med å ha "glatt veibane" skilt i bakruta? sånn lite på sia eller kanskje et svært midt i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Skriv dette med liten skrift: "kan du lese dette er det nøyaktig 5 sekunder før jeg trykker midterste pedalen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 "Jesus is my homeboy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 kom på en fin en.. hva med å ha "glatt veibane" skilt i bakruta? sånn lite på sia eller kanskje et svært midt i ruta Genial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 jeg husker en gang på vei til Lillehammer, det var en råtten gammel Ford Fiesta 1,1 som kjørte, og på bakruta sto det, tut hvis du skal frem, og det var faktisk folk som tuta på han, han la seg helt ut på høyre og lot de som tuta kjøre foran. du kan ha det samme bare at du gir bånn gass når noen prøver seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Tror egentlig man BER om å bli stoppa både tett og ofte om man har noe slikt i bakruta eller bakpå bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Henning Robberstad alias 02-Henning som mange sikkert kjenner til hadde i bakruta på den gamle, blå M2'en sin: " Sulten? Spis din JAPANSKE bil!"Den likte jeg For de som er kjent med BMWCCN's slagord: Freude Am Fahren, så har 02-Henning en annen vri på den i bakruta på sin 323ti: Freude Am Grazatfahren... Den er god synes jeg Evt: Jesus er veien, bruk piggdekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 "Don't follow me. I'm lost too." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 "Don't follow me. I'm lost too." Sett Discovery nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hehe, jepp Syns den var knallgo' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 "Don't follow me. I'm lost too." Hehe... Var ikkje dom den der nei Sånn som meg i bytrafikk det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 "Don't follow me. I'm lost too." den er jævlig fin på vei til gatebil og div treff... mange som henger seg på første rånebil da å mens vi er igang... hva betyr egentlig: -Freude Am Fahren og -Fahrfreunde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 fahren er vel kjøre.. og det andre er sikkert råkjøre? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå