Elfer Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Se annonse på Finn. Strøken bil, må sees hvis en vurderer en slik bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6779604 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Meget pen bil til en grei pris! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elfer Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Meget pen bil til en grei pris!Lykke til med salget Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elfer Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Rart interessen for fine biler er så laber. Mange treff men få ringer. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6779604 Markedet virker helt dødt. Flere som opplever dette? Bilen er Super nice, synd bilder og tekst aldri kan formidle det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Ja, samme problemet her, de eneste som ringer er annonseselgere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Her òg. Har to biler for salg, men ingen, jeg sier INGEN, har tatt kontakt... Jeg forstår det rett og slett ikke. Hadde aldri trodd at markedet for E46 skulle være så dårlig:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Fryktelig mange å velge i å da på bruktmarkedet kan jo være en av grunnene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg hadde også bilen min ute for salg. De siste måndene har ingen ringt, ikke annonse selgere engang (like greit egentlig ) Men jeg bestmte meg for å beholde bilen Fryktelig mange å velge i å da på bruktmarkedet kan jo være en av grunnene.. Man kan gjøre et godt kjøp pga av det, men ikke så bra for de som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 En Ci skulle vel egentlig være et greit salgs objekt (bare prisen er rett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hvis du fjerne de grusomme setene så kansje noen ringer Moderatoredit: Dette er en salgstråd så slike kommentarer er helt unødvendige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hadde ut min Mazda Mx-3 ut for salg lenge, men var utrolig dårlig respons. Hadde håp om å få solgt den så jeg kunne kjøpe meg bmw, men så dårlig ut med den saken. 3 interesserte, men ingen skikkelig seriøse. Så no beholder jeg bilen litt til mens jeg sparer til E46 i sommer Virker som det er dårlig årstid å selge bil på. Blir nok lettere i Mai når sommerfelgene kommer på og bilen blir polert og deilig. Har nettopp vært årsavgiftstid og så folk har nok unngått å handlet for å slippe å betale den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg