BirgerBjelland Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 hei er det noen som har en mapp så dere kan sende over til meg?? her er info om motor:m20b25,haltech e6k,orginal trigger 60-2,waste fire,500cc dyser,STOR turbo,3 bars map sensor er det noen som har lignende mapp som dere kan sende over til meg? sånn att eg kan kjøre bilen min til dyno for og stille den skikkelig inn forventer ikke att bilen kommer til og gå så veldig fint med og gjøre det på denne måten men da kan eg kanskje kjøre bilen min til stavanger eller bergen for mapping Mvh Birger
Kristov Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Skal se om jeg får overført min fra mappepc'en. Det du har er jo tilnærmet likt det jeg kjørt med. Bør gå rimelig bra uten noen justeringer faktisk.
BirgerBjelland Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Skrevet Februar 24, 2006 ja hadddevert supert det fikk start på den i gårkveld men den gikk ikke noe særlig fint kan du sei er sikkert fuel map som er helt på tryne men send over map for ignition også da bmwturbo@msn.com Mvh Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå