rune€ Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Hei jeg tenkte bare å dele dette med dere! Jeg har en 99` 525tds som har gått 260`, Jeg var i utgangspunktet litt forbanna på hele røkleverket i sommer. Dette var på grunn av Hjullagerstøy, slitne dempere lenkarmer og foringer. Gleden ved å eie denne bilen var rett og slett ikke så stor. Jeg hadde Sugga(5-ern) inne hos Alf Lie Motor for å se om han kunne gjøre noe med dette, fikk fikset det meste, og han monterte nye Bilstein Sportsdempere. Dette førte til at jeg fikk et spor av glede i sjelen, noe som igjen førte til at jeg begynte å kikke etter chiptuning til samme bilen. For to uker siden monterte jeg ny chip; SanCO Master I-7. Til å begynne med synes jeg nesten at jeg hadde kastet bort penger. Men etterhvert begynte jeg å føle effekt og i dag ser jeg resultatet av det. 18% besparelse på pendlerutgifter Son-Oslo. Og den forbanna ML320`en til naboen står parkert en gang for alle når han prøver seg etter nedkjøringen på E6. Nå er jeg endelig blitt glad i Sugga mi igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Hehe bra sakt. Når det er noe galt med bilene man har, er det et rent helvette og mange ganger vil man bare kvitte seg med den fortest mulig. Men når man har fikset de feilene som var, så er bilen krute god og man blir gla i den på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå