Gå til innhold

Nøkler!


eriklepe
 Share

Anbefalte innlegg

Rota vekk resten?? :lol:

Ikkje bra og ha nøkler på avveie :?

tja, så lenge resten er et sted i tyskland så er jeg ikke så redd for det :shock: uansett så står det ikke på nøklene hvilken bil de hører til(men kanskje det gjør det på startsperrebrikken?)

Uansett Eirik, hva vil "litt" si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å bestille ekstra nøkler til bmw, fra bmw? Har bare 1 ekte nøkkel igjen til en av bilene og det er litt lite. Nøkler med startsperre. 96mod :D

Får bestilt nye nøkler på BMW verksteder, men du må regne med og vise vognkortet. Og legitimere deg som eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legitimere deg som eier av bilen, samt oppgi chassienr. så skaffer BMW-verkstedet deg nye nøkkler i løpet av noen få dager. Koster ca kr. 1700,- for nøkkel med fjernkontroll og ca kr. 300,- for "vanlig"nøkkel.

Tips:

Verkstedet kan også programmere bilen din slik at; andre nøkkler en de du er i besittelse av ikke vil låse opp startsperra. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota vekk resten?? :lol:

Ikkje bra og ha nøkler på avveie :?

tja, så lenge resten er et sted i tyskland så er jeg ikke så redd for det :shock: uansett så står det ikke på nøklene hvilken bil de hører til(men kanskje det gjør det på startsperrebrikken?)

Uansett Eirik, hva vil "litt" si?

Jeg ga ca 1300 inkl omkoding av den nøkkelen jeg hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota vekk resten?? :lol:

Ikkje bra og ha nøkler på avveie :?

laget jo noe heimemekk, men godset i nøkkelen knakk :(

Fikk to nøkler med bilen, det skal vel finnes fire?

Fikk fire med når jeg skiftet alle låsene i andre e36 ihvertfall. Har allerede rotet vekk 1. Den ligger i hagen et sted vet jeg.

Takk for tips alle mann!

Får forhøre meg hos Jæger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som hvet om man kan velge et annet design på nøkkelen synes min nøkkel ser veldig kjdlig ut ^^ 99 e46

Har ikke E46 svart nøkkel i hardplast med logo i farger i midten da? Den er jo fin iforhold til mine kjipe, svære, svarte i halvmyk gummi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...