peter Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 driv på med godkjenning av m20 turbo på E30. Alpina B6 er bygd på 323/325 basis. er det noen som veit spec på hvilke deler alpina byttet ut med eget og hvilke som de behold orginalt fra e30'en æ veit de brukte større bremser forran, andre dempere og fjærer + stabstag. er det meir som de byttet ut av undestells deler??? Finns det nån som har en slik B6 eller en M3 som det er mulighet å få kopi av vognkortet på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Bremser foran på Hartge 300mm. Den bilen har en R6 på 286hk og veier 1575kg. VMAX 260 KM/T Bremser bak på E30 M3 250 mm. Den bilen har en R4 på 195hk og veier 1200kg. VMAX 240 KM/T Stabstag foran, 19mm M3 og M3 cabriolet. Stabstag bak, 14,5mm på Diverse E30 og M3. Hartge har Bilstein dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Æ ringte til dn norske levrandøren av hartge, men der va det ingen hjelp å få med hvilke dimensjoner og deler som var brukt. e30 m3 har 250mm ikkeventilert skive bak, det er vel samme diameter som er standard på 323 og 325. noen som veit om alpina brukte standard travers og bærearmer på sim B6 og eventuelt hartge. hadde hartge 4'100? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hartge hadde 5-120 den. kan skaffe deg all data på hartge bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 er det ingen som vet noe om alpina og hvor man kan få spec på den?? Prata med autozentrum og de va behjelpelig med litt info men detaljer om hvilke deler som ble brukt hadde ikke dm noe god oversikt over.. noen som vet detaljer om stivhet i kaross vanlig e30 kontra e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 ALPINA Bremsanlage: für Vorderachse, 2 innenbelüftete Bremscheiben d=296/25 vorn, 2 Bremssättel mit Belägen, Hauptbremszylinder und Bremsleitungen, nur mit 16" Rädern möglich 4 på 100 i boltsirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 ALPINA Fahrwerk FG2 2 BILSTEIN-Federbeineinsätze vorn, 2 BILSTEIN-Stoßdämpfer hinten, 4 Federn, 20 mm tiefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 ok æ tar hintet:) du har læst på leksa di. hehe så d var ingen modifikasjoner på bakstell. kun dempere og fjærer. biltilsynet meine æ blir å ødelegge bilen hvis æ mod større effekt. de mene karossen e for dårlig.. siste ord er ikke sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 hartge sin e30 med mest hk er 330 hk i så d tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 ALPINA Bremsanlage: für Vorderachse, 2 innenbelüftete Bremscheiben d=296/25 vorn, 2 Bremssättel mit Belägen, Hauptbremszylinder und Bremsleitungen, nur mit 16" Rädern möglich 4 på 100 i boltsirkel Akkurat samme som Hartge H35-24 med 330hk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 den kjører på hartge sine bremser(identiske med m3 med kraftigere bremse forsterker og 5-120 i boltsirkel.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Den ble også levert med 323i bremser bake og 292mm bremser framme.... 323i har da vel ikke 5x120?? Det står iallefall her..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 oi oi her er det litt å ta tak i. godkjenning av turboen bør jo være fullt mulig hvis man kunne fått et papir på dn dr. har hartge en levrandør i norge? går disse delene ant å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå