Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

driv på med godkjenning av m20 turbo på E30.

Alpina B6 er bygd på 323/325 basis.

er det noen som veit spec på hvilke deler alpina byttet ut med eget og hvilke som de behold orginalt fra e30'en

æ veit de brukte større bremser forran, andre dempere og fjærer + stabstag.

er det meir som de byttet ut av undestells deler???

Finns det nån som har en slik B6 eller en M3 som det er mulighet å få kopi av vognkortet på??

Skrevet

Bremser foran på Hartge 300mm. Den bilen har en R6 på 286hk og veier 1575kg. VMAX 260 KM/T

Bremser bak på E30 M3 250 mm. Den bilen har en R4 på 195hk og veier 1200kg. VMAX 240 KM/T

Stabstag foran, 19mm M3 og M3 cabriolet.

Stabstag bak, 14,5mm på Diverse E30 og M3.

Hartge har Bilstein dempere.

Skrevet

Æ ringte til dn norske levrandøren av hartge, men der va det ingen hjelp å få med hvilke dimensjoner og deler som var brukt. e30 m3 har 250mm ikkeventilert skive bak, det er vel samme diameter som er standard på 323 og 325.

noen som veit om alpina brukte standard travers og bærearmer på sim B6 og eventuelt hartge.

hadde hartge 4'100?

Skrevet

er det ingen som vet noe om alpina og hvor man kan få spec på den??

Prata med autozentrum og de va behjelpelig med litt info men detaljer om hvilke deler som ble brukt hadde ikke dm noe god oversikt over..

noen som vet detaljer om stivhet i kaross vanlig e30 kontra e30 m3

Skrevet

ALPINA Bremsanlage:

für Vorderachse, 2 innenbelüftete Bremscheiben d=296/25 vorn, 2 Bremssättel mit Belägen, Hauptbremszylinder und Bremsleitungen, nur mit 16" Rädern möglich

4 på 100 i boltsirkel

Skrevet

ok æ tar hintet:)

du har læst på leksa di. hehe

så d var ingen modifikasjoner på bakstell.

kun dempere og fjærer.

biltilsynet meine æ blir å ødelegge bilen hvis æ mod større effekt.

de mene karossen e for dårlig..

siste ord er ikke sagt...

Skrevet
ALPINA Bremsanlage:

für Vorderachse, 2 innenbelüftete Bremscheiben d=296/25 vorn, 2 Bremssättel mit Belägen, Hauptbremszylinder und Bremsleitungen, nur mit 16" Rädern möglich

4 på 100 i boltsirkel

Akkurat samme som Hartge H35-24 med 330hk.....

Skrevet

oi oi her er det litt å ta tak i.

godkjenning av turboen bør jo være fullt mulig hvis man kunne fått et papir på dn dr.

har hartge en levrandør i norge?

går disse delene ant å få tak i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...