j0lle Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Hei Tenkte jeg skulle bytte olje i morgen! kjøpt inn Olje og nytt filter, men ønsker også at service indikatoren skal bli grønn igjen Er det noen som har testet ut dette? http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html Slik som jeg forstår det: 1. Sett tenningen i posisjon 2 2. kortslutt pinne nr 7 i 3 sekunder 3. alt i orden? Har noen her på bimmers.no testet dette ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Sånn dei gjere på verkstader, så det burde gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Men da har de jo sånn service reset verktøy, men dette verktøyet gjør altså ingen ting annet? erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Service reset og service restet verktøy, dei har ei LED-prøvelampe.. Det er det einaste...Gjere dt på den måten som er forklart der... Har gjort det sjølv på min i fjord.. Det gjekk fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Takker.. Da er det bare å holde "tunga i rett kjeft", å rote fra noe tynne ledninger, så skal jeg teste litt i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 gjore det på e30'n min.. var litt redd for å gjøre noe galt, men det funka som bare det du trenger vel heller ikkeno fancy greie som denna her: http://www.unofficialbmw.com/images/reset.gif jeg tok en kabel, avisolerte mye på ene sia å litt på andre sia.. der jeg av isolerte mest surra jeg rundt en skrue som var skrudd i ramma... og den andre enden surra jeg rundt en spiker jeg stappa nedi det hølet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Du får prøve på det... Men det er andre ting du kan gjere også (mykje det samme, men forskjellige tider og vidare) Kva type er det du har? 318? 323? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 1996 modell Compact 316, første gangs regga i norge 1995. Håper jeg bare har fått riktig filter.. Pleier alltid få feil første gang.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Oljeservice LED Slå på tenninga. Kople LED-prøvelampe mellom terminal 7 til motorens diagnosekontat og jord. Etter 3 sek vil 5 grønne LED-lys lyse. Slå av tenninga Inspeksjonsservice LED Slå på tenninga Kople LED-prøvelampe mellom terminal 7 til motorens diagnosekontat og jord. Etter 12 sek vil 5 grønne LED-lys lyse. Slå av tenninga. Det er liksom det eg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 takker så mye for kjempe svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Berre hyggeleg... Lag ein liten DIY så du kan legge ut.. altid kjekt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det skal jeg gjøre.. Selv om dette ikke virker spes vanskelig, kan jeg knipse noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Vanskeleg for dei som ikkje kan det! Alt er vanskeleg uten kunskap! Desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Ligger også en fin bruksanvisning her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hvor får jeg kjøpt sånn LED lampe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå