Lien Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Dette er helt vilt billig! Blir bekymra over hvordan prisene har utviklet seg på tidlige E36'er i det siste. Ga 63k for min bil (1,5 år siden) og nå ligger snitt prisen på kanskje 40k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Opp igjen. Ingen som vil ha en god bil som trenger litt stell. Er helt nye stoffmatter i den. Begge setta med dekk er det bra mønster igjen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 tar du e28 i innbytte? hehe teit spm, men fikk nesten ikke sove i natt pga den bilen din.. savner gamle e36'n min, og denne er det jo litt rimligere å forsikre.. poenget er bare att jeg må få solgt bilen min, om det skulle blitt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Nå er den desverre solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg