Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Eg og typen til ei vennine av meg hadde ein vill diskusjon om i hovedsak kva motorer som var best av BMW og Audi, men også kva bila som var best og kva slags "linje" dei hadde lagt seg på (sport, luksus, familie). Nokon som har nokre formeiningar om saken? Kva slags motor og bila er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Audi er uten tvil best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hehe... Banna i kyrkja gjere du også. Etter min meining har BMW mykje sterkare og betre motora som dei henter meir effekt ut av. Også betre gearsystem og betre understell... Hadde ein lang diskusjon i går kveld, men hoksa ikkje alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Bmw har ihvertfall høstet mye motor priser i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Beste motor kommer verken fra Audi eller BMW, men er 1.0-literen til toyota som f.eks sitter i Yaris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Hehe... Banna i kyrkja gjere du også. Ironi... Tror de fleste her inne ber til Gud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Etter min meining har BMW mykje sterkare og betre motora som dei henter meir effekt ut av. Også betre gearsystem og betre understell... Hadde ein lang diskusjon i går kveld, men hoksa ikkje alt... Hvilke basiskunnskaper har de som var med på diskusjonen da? Uten at det er folk med som vet hva de snakker om, så kan denne diskusjonen være dødfødt i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Det er en endeløs diskusjon. Audi er bedre enn bmw på MANGE punkter og BMW er bedre enn Audi på mange punkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Eigentleg ein vanleg mann i gata med stor interesse for Audi. Har blant anna ein Audi A6 2.6 v6 (vist eg ikkje hoksa heilt feil no). Han har ikkje bilteknisk utdanning (men har skrud ein god del på biler), men STOR interesse for Audi. Eg blir vel også ein vanleg mann i gata med stor interesse for BMW. Drive og teke bilteknisk utdanning, og har vore med far min sia eg kunne gå og skrudd på bilar. Men ikkje noko meir enn det liksom. Så du kan seie det var ein diskusjon mellom to personer i ein interessekonflikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det er en endeløs diskusjon.Audi er bedre enn bmw på MANGE punkter og BMW er bedre enn Audi på mange punkter. Det veit eg også. Men kva punkter som du kan sette fingrane på?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Som Hagenisse sa, så er det vel Toyota som har noen av de beste motorene med tanke på vedlikehold etc... Det som kan bli litt spennende er hvor lenge de turbomotorene til Audi holder i det lange løp... kan fort bli dyre biler når de blir noen år gamle tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 For meg er diskusjonen helt uintresang, så lenge Audi trekker på fram hjula. BWM er best på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Forstår ikke spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 For meg er diskusjonen helt uintresang, så lenge Audi trekker på fram hjula. BWM er best på alle måter Kunne ikke vært sagt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 For meg er diskusjonen helt uintresang, så lenge Audi trekker på fram hjula. BWM er best på alle måter Hehe.. Er einig med deg der. Men kva ville du ha gjort vist Audi kom med ein som trakk på bakhjula da??? So skal me ikkje gløyme at både Audi og BMW har 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå