blade77 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Har hørt at det skal være enkel sak å "tilpasse" cab baksetene til å passe inn bak i en vanlig 2 dørs E30. Noen som har noen erfaringer her? Evt hvordan er det å få til e46 coupe bakseter inn i denne bilen? Leker litt med tanker om litt finere interiør så....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 neineinei.. å atter nei... det ser skikkelig jalla ut med cab bakseter i vanlig e30... blir et svært høl på vær side, også er det bare 2 sitteplasser... går jo selvfølgelig ann å gjøre noe med de svære firkanta høla... (tror det er der selve cab'n går ned) men det blir uansett rart med det plastikk greiene på sia med sånn høytaler beskytter greie med bitte små høl som du lett ser ikke er beregna for en bil med tak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 var nok det jeg mistenkte litt. Men hvordan vill det vært hvis man fikk tilpasset et e46 baksete, har nemlig et med elektriske frontstoler som jeg kan få til en meget gunstig pris. I teorien er jo alt mulilg, men alltids greit å høre om andre som evt har prøvd det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hva må man gi for elektriske seter til e46 da, det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 e ikke d bedre å få tak i m3 baksete da? er no 2+2 i m3, å d er no plug and play i vanelig e30 oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Litt OT... Ble noen e30 sedaner levert med 2+2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 viss jeg ikke tar heilt feil er vell M3 Evo 3 2+2. Rett meg viss jeg er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Litt OT... Ble noen e30 sedaner levert med 2+2? Nei, men det fra coupe er vel bare å sette inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 til e30 2dørs (coupe) passer no de vertfall fra m3.. vet om kamerater som har 2+2 i bilen sin... ser mye penere ut en vanelig flatt baksete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå