Morten318 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Det kan godt være, men hvordan vet du eller dokumenterer du det ?... Jeg har prøvd å handle der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg handla en frontfanger fra czt, de ligger forøvrig ikke langt herfra... Tok bare 8 mnd å få den så jeg er strålende fornøyd med caprizone tuning...not.. Hold dere unna der om dere vil ha varene fort, slik som flesteparten av oss faktisk vil når vi første har samla gryn til å bestille stasj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Samme stilen som Powerzone altså? Seriøse firmaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Samme stilen som Powerzone altså? Seriøse firmaer. Bingo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå