Bmw323i Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 bilen min mister kjøleveske. Jeg finner ingen lekasjer inni cupen eller i motorrommet. Jeg har målt avgassen i kjøleveska og den var fin. toppakningen er fin. Olja er fin. hvor går kjølevannet henn?!?!?
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Ryker det hvitt eller er det gørr i olja? Hva om fargen på røyken er hvit? Hva om fargen på røyken er svart? Hva om det er gørr i oljen? Tenkte bare vi kunne si det sånn Propan nå kan du svare
Ole-P Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 [quote=Kenneth BMW 535i ]Ryker det hvitt eller er det gørr i olja? Hva om fargen på røyken er hvit? Hva om fargen på røyken er svart? Hva om det er gørr i oljen? Tenkte bare vi kunne si det sånn Propan nå kan du svare hvis alt er sånn så har man et problem hehe.
propan Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Ryker det hvitt eller er det gørr i olja? Hva om fargen på røyken er hvit? Hva om fargen på røyken er svart? Hva om det er gørr i oljen? Tenkte bare vi kunne si det sånn Propan nå kan du svare Hva var poenget?
Bmw323i Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 jeg skrev at olja er fin. ingenting gørr i den. men jeg har fikset det.
jarli Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 jeg skrev at olja er fin. ingenting gørr i den. men jeg har fikset det. Hva var feilen?
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Jeg tenkte bare at DU propan viste hva årsaken kunne være i di forskjelige tingene jeg ramset opp.
Aroid Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Ryker det hvitt eller er det gørr i olja? Hva om fargen på røyken er hvit? Hva om fargen på røyken er svart? Hva om det er gørr i oljen? Tenkte bare vi kunne si det sånn Propan nå kan du svare Røyken er hvit så kommer det vann damp ut av eksosen. som sei at du har indre vann lekasje. Hvit røyk kan komme også av at det er kalt ute eller noen har helt bremsvekse,spylervæske i eksoen din. Svart røyk kommer av luft mangel til motoren forhold til drivstoff. Gørr i olja = gammel olja,vann i olja og eksos i olja for eksempel. Håper du har fått svar no.
propan Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Jeg tenkte bare at DU propan viste hva årsaken kunne være i di forskjelige tingene jeg ramset opp. Jo såklart,men hvorfor skrev du det? Jeg spurte om det jeg gjorde for å få ett inntrykk av hva som kunne være galt,så skjønnte ikke helt poenget sålenge det var Bmw323i som startet tråden. Svar heller på spørsmålet isteden. Hva ville du egentlig fram til spør jeg?
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Ryker det hvitt eller er det gørr i olja? Hva om fargen på røyken er hvit? Hva om fargen på røyken er svart? Hva om det er gørr i oljen? Tenkte bare vi kunne si det sånn Propan nå kan du svare Røyken er hvit så kommer det vann damp ut av eksosen. som sei at du har indre vann lekasje. Hvit røyk kan komme også av at det er kalt ute eller noen har helt bremsvekse,spylervæske i eksoen din. Svart røyk kommer av luft mangel til motoren forhold til drivstoff. Gørr i olja = gammel olja,vann i olja og eksos i olja for eksempel. Håper du har fått svar no. Takk Aroid
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Jeg tenkte bare at DU propan viste hva årsaken kunne være i di forskjelige tingene jeg ramset opp. Jo såklart,men hvorfor skrev du det? Jeg spurte om det jeg gjorde for å få ett inntrykk av hva som kunne være galt,så skjønnte ikke helt poenget sålenge det var Bmw323i som startet tråden. Svar heller på spørsmålet isteden. Hva ville du egentlig fram til spør jeg? Det virket bare som om du viste det, det var alt jeg tenkte på. Så kunne man liksom få et vettig svar på det.
propan Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Jeg tok det faktisk ikke som ett spørsmål så lenge du formulerte det som du gjorde i en annens tråd. Men ok. Stusser litt på det med bremseveske,spylerveske i eksosen men... Såvidt jeg vet blir det heller ikke noe "gørr" av gammel olje eller eksos i den Muligens ved gammel olje-det har jeg ihvertfall aldri sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå