Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mye som skjer med bimmern om dagen så tenkte å vise noen bilder og fortelle litt :)

Bilen er en 90 modell 520i 24v,,var satt på en del godsaker før jeg kjøpte den men begynte å bli i dårlig stand desverre.Tidligere eier hadde brukt bilen HARDT på sogn å fjordane sine humplete veier :evil:

Utstyr:

-el seter(memory) skinn,el vinduer,el luke,sentrallås,el juster lys

-store kjørecomputern

-+++++++++++

Bilde av bilen som den så ut når jeg henta den (ca)

5.jpg

Noe av det som var gjort med bilen før jeg kjøpte den:

-Nesten komplett M5 styling

-sota fram lykter og blinkers

-andre speil

-senka

-rondell felger 8x5 foran - 10x17 bak

-vasere kam og annen chip( i følge tidligere eier)

Alt av detta var egentlig så som så,begynte å bli litt slitent alt sammen egentlig,så da var det bare å begynne et sted å jobbe seg mot en akseptabel bimmer..

Først å fremst var bilen bare DRITT å kjøre så jeg har bytta det meste av stag foringer foran og bak(nydlig å kjøre etter det hehe)

Begynne å motere resten av M5 stylinga og andre kosmetiske små ting rundt hele bilen.

Ting å tang om jeg har fiksa:

-bytta alt av foringer og stag foran og bak(nesten)

-montert resten av m5 stylinga

-fiksa små feila rundt om på bilen(alt for mange til at jeg gidder å skrive)

-sveisa om eksosen ettersom det var lyden var skrikete og høy(scorpion)

-montert konfilter med varmesjold (egen produsert 8) )

-sikkert fler ting men kommer ikke på akurat nå :D

bilde av den ny vaska

14.jpg

litt kosmetisk motorrom shining(motorrom er veldig skittent på bildene)

100_0607.jpg

100_0608.jpg

100_0609.jpg

kon filter med varmesjold(3 mm alu,egen produsert)

100_0602.jpg

Bilen ska for øvrig få ny lakk i starten av april og felga ska inn til shining og lakking(svart i mitten).nye bremser(brembo),nye sota grøftlys,emblemer og diverse andre ting er på vei oxo :D

Håper detta kan væra av interesse for noen :D takker for all respons

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
greia er vel at den ska bli "svart" med andre ord alt ska bli mørkt,liker den looken 8)

Enig, det er en fet look! Bilen kommer til å bli dritfet! Hvor kjøper du sota tåkelykter hen? Blir dritfrekt med lakkerte felger og brembo bremser og greier :D

Håper det blir mer folk på døgnet snart, er aldri folk der om dagen! Nå går det mot vår og sol og tørre veier, for ikke å nevne sommerfelger, og det er så kos! :twisted:

Skrevet

Espen, når er du på døgnet? Ser deg aldri der :) Men moro med mere BMW i byen her nå, håper denne også er med til vårmønstring? (Hvis du er BMWCCN medlem da)

Skrevet
greia er vel at den ska bli "svart" med andre ord alt ska bli mørkt,liker den looken 8)

Enig, det er en fet look! Bilen kommer til å bli dritfet! Hvor kjøper du sota tåkelykter hen? Blir dritfrekt med lakkerte felger og brembo bremser og greier :D

Håper det blir mer folk på døgnet snart, er aldri folk der om dagen! Nå går det mot vår og sol og tørre veier, for ikke å nevne sommerfelger, og det er så kos! :twisted:

jeg fant mine på ebay,,kosta meg nesten ikke noe,og selger satt "GIFT" på pakka så slapp jeg toll oxo :lol:

Døgnet ja,var faktisk innom i helga en tur,rimlig dårlig med folk der nå til dags..... åssen ser bimmern din ut a espen?

Er ikke medlem av Bmwccn gitt,,må vel kanksje det oxo :D

Skrevet
Espen, når er du på døgnet? Ser deg aldri der :) Men moro med mere BMW i byen her nå, håper denne også er med til vårmønstring? (Hvis du er BMWCCN medlem da)

Er der innimellom, som regel bare for å se om det er noen der, kjører alltid innom når jeg kjører forbi, moro med mere BMW ja :) Syntes bil miljøet i byen er tamt om dagen :? Får håpe det tar seg opp utover nå :)

jeg fant mine på ebay,,kosta meg nesten ikke noe,og selger satt "GIFT" på pakka så slapp jeg toll oxo :lol:

Døgnet ja,var faktisk innom i helga en tur,rimlig dårlig med folk der nå til dags..... åssen ser bimmern din ut a espen?

Er ikke medlem av Bmwccn gitt,,må vel kanksje det oxo :D

Ja, lurt å sende som gave :)

Detta er bimmern min;

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75828

Du burde bli medlem av bmwccn ja :) Rabatter og treff og bare positive ting :) Småtreff innad i vestfold og! Vært kult om du hang deg på til Tryvann på bmwccn's vårmønstring 23 april :) Blir bmw kolonne :D Gleder meg fælt til det...

Det er du som pleide å være på døgnet før som sto med han i burgunder E34 er det ikke?

Mvh. Espen

Skrevet

Detta er bimmern min;

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75828

Du burde bli medlem av bmwccn ja :) Rabatter og treff og bare positive ting :) Småtreff innad i vestfold og! Vært kult om du hang deg på til Tryvann på bmwccn's vårmønstring 23 april :) Blir bmw kolonne :D Gleder meg fælt til det...

Det er du som pleide å være på døgnet før som sto med han i burgunder E34 er det ikke?

Mvh. Espen

Pen E30 der Espen,vurderer å e30 til dama jeg :D

ar tenkt på å melde meg inn men går konstant i glemme boksen heh,for skrive huske lapp eller no :lol:

Ja kjente han med den burgunder e34,eller rettere sagt begge de som eide den hehe

Skrevet
Pen bil!

Er det en litt "spesiell" midtkonsoll i den ? den så kjent ut :wink:

eneste som er spess med min foreløbig er vel at det merklige plater rundt girstang og i det rommet bak :D

Stemmer..da er det nok den..Jeg fikk låne den da jeg koplet setene mine for ca. 2år siden..Det var en del "løse" foringer på den da også :wink:

Den var blitt penere nå forresten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...