Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pen bil!

Er det en litt "spesiell" midtkonsoll i den ? den så kjent ut :wink:

eneste som er spess med min foreløbig er vel at det merklige plater rundt girstang og i det rommet bak :D

Stemmer..da er det nok den..Jeg fikk låne den da jeg koplet setene mine for ca. 2år siden..Det var en del "løse" foringer på den da også :wink:

Jøss sier du det,litt artig det da :D Har ikke sett de platene i noen annen e34 enda,lurer litt på hva det er eller eventuelt om de kommer fra en spess modell...

Den var blitt penere nå forresten :D

takk for det

:D

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gamlebilen til Bønna det der?? Kjøpt den i Øvre Årdal?

Sikkert like greit at du berget den da... Ser en del bedre ut i ditt eie da, det skal du ha.

Skrevet
Gamlebilen til Bønna det der?? Kjøpt den i Øvre Årdal?

Sikkert like greit at du berget den da... Ser en del bedre ut i ditt eie da, det skal du ha.

ja er gamle til bønna.. hadde nok ikke overlevd så lenge til med kjøringa hans,ikke det at jeg har sett det men merka det på alt jeg har bytta,nå er den helt krem å kjøre ...

Ja syns den ser litt bedre ut :D

Skrevet

Ja da fikk jeg nye grøftlys i posten her om dagen :D prisen kom den nette sum av 550 kr med frakt 8) Men blei litt skuffa,så mye mørkere ut på bilde en dem var,men men det for gå..

Snakka forøvrig med lakkeren her om dagen og bilen ska begynnes på 1 april(gleder meg :D) men har et dilemma,har full m5 styling og vurderer da sølv stripa i bånn,men veit ikke om det kommer til å ødelegge "stilen" :?

Hva syns dere?

Skrevet
Ja da fikk jeg nye grøftlys i posten her om dagen :D prisen kom den nette sum av 550 kr med frakt 8) Men blei litt skuffa,så mye mørkere ut på bilde en dem var,men men det for gå..

Snakka forøvrig med lakkeren her om dagen og bilen ska begynnes på 1 april(gleder meg :D) men har et dilemma,har full m5 styling og vurderer da sølv stripa i bånn,men veit ikke om det kommer til å ødelegge "stilen" :?

Hva syns dere?

kor fekk du tak i dei grøftelysa...billeg!!!

Skrevet
men har et dilemma,har full m5 styling og vurderer da sølv stripa i bånn,men veit ikke om det kommer til å ødelegge "stilen" :?

Hva syns dere?

Pent med sølvstripa, men jeg ville nok gått for helt svart :wink: .

Skrevet
men har et dilemma,har full m5 styling og vurderer da sølv stripa i bånn,men veit ikke om det kommer til å ødelegge "stilen" :?

Hva syns dere?

Pent med sølvstripa, men jeg ville nok gått for helt svart :wink: .

Helt enig =) Uten tvil...

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er avgjørelsen tatt!! Det blir sølvstripe nederst!! :D

men i den sammenheng så lurer jeg på no.. hvis jeg har skjønt det så kunne man få m5èn orginalt med sølv i bånn?? fargekode på den sølvfargen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...