Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja jeg fant en fin sølv farge hos lakkern idag,litt mørkere en vanlig på en måte ,tror det blir fint :D

er for øvrig inntresert i andre felger,eventuelt bytte med mine rondel felger

vil ha 18" eller større :D pm meg hvis du har noe som kan være av innteresse da vel..

• 2 weeks later...
  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Veldig fin bil...Men er den senka??? Såg litt høy ut!

Takk for det Hylland :D jada den er senka,er usikker på hvor mye etterasom det sto på når jeg kjøpte bilen..men syns sjøl at den er litt høy oxo,har nytt senkesett liggande til den så da bør det bli bedre :D

Skrevet

Yo people :D

Da er det april og som sagt skal bilen lakkes nå strax,har i det siste holdt på med grunn arbeidet som dere ser på bildet nedenfor

BMWLakkering09.jpg

Blei akkurat ferdig med lakkering av sølv delen nederst(m5) i dag.. Etter planen ska resten lakkes på mandag..blir skikkelig spennande å se resultatet :D Har i Det siste ratta rundt i en Mazda b2000 så gleder meg som en unge til å kjøre god bilen igjen :lol:

Skrevet
åssen går det? kan vi forlange og se bilder av det ferdige resultatet snart? hehe.. vi venter spent. iallefall jeg:D

Joo da går fremover her,satser på at på den er ferdig lakka i morra :D

Klart dere kan forlange bilder hehe Bilder av ferdig bil kommer innen et par dager tenker jeg(håper jeg) :D

Skrevet
Blir spennende dette Tweety bimma, hvor er det du lakker hen :?: .

Du får komme med ditt nylakka glis på pussetreffet på Kepler 22.04.06, det starter kl 14.00 :P .

Ja blir det Steffan :D Har en kompis som jober på toyota som lakker for meg,men det blir lakka på mitt verksted og det er det litt dårlig med lufting så håper det går bra :) men betaler kun lakken så er vel greit anyway :D Kan leve med litt av vært så lenge det ikke er værre enn det var..

Har lagt pussetreffet inn på kanlendern så ditt må jeg,gleder meg til det :D

Du stiller med din e34 regner jeg med? ser frem til å se den,ser utrolig fin ut på bilde :D (er litt svak for e34 stasj,har vært innom tanken på å bytte ut min til 525tds stasj :D )

Skrevet

Stiller på pussetreffet med Touringen jeg ja. Har M5 bakfanger, frontspoiler og hjemmemekka lyktespoilere til lakkering nå, så da håper jeg alt er montert til da 8) . Men nå får jeg stikke på jobb, snakkas :D .

Skrevet

Kult! Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet :D

Vært litt biler på døgnet og hydro de siste dagene forresten :)

Sett den grå/mørke e34'en i byen med store felger med kant? Sett den et par kvelder nå, blant annet parkert på den "butikken" midt på strekka på vei ned mot statoil kilen fra farmandstredet hvis du skjønner.

Nå takka jeg ja til å jobbe den 22 i stad, men kommer hvis jeg får bytta, skal prøve å få bestilt dekk og felger i morra, spent på hvor fort jeg får de :? Vært alt for treg, smalt i fotoboksen i oslo på søndag og gitt :x

Skrevet
Kult! Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet :D

Vært litt biler på døgnet og hydro de siste dagene forresten :)

Sett den grå/mørke e34'en i byen med store felger med kant? Sett den et par kvelder nå, blant annet parkert på den "butikken" midt på strekka på vei ned mot statoil kilen fra farmandstredet hvis du skjønner.

Nå takka jeg ja til å jobbe den 22 i stad, men kommer hvis jeg får bytta, skal prøve å få bestilt dekk og felger i morra, spent på hvor fort jeg får de :? Vært alt for treg, smalt i fotoboksen i oslo på søndag og gitt :x

Takk for det espen(det gjør jeg også) :D

Ja var innom nå på fredag var det vel(i en hvit mazda b2000 :( ) og da var det jo smekk fult...

Er det enda en svart e34 i byn?? jaja godt min skiller seg litt ut når den er ferdig da hehe

Få håpe du for bytta da espen å kommet deg på pussetreffet(med nye felger og dekk :D )

Skrevet
Hvor er bildene :?::!::twisted:

Beklager på det høyeste folkens :D

Var sååå klar for å få den ferdig i helga men etter ..... hva ska jeg si.....Slapphet!!!!!!!!!! av kompisen min så hadde han faen glemt å handle slipepapir så han sto der i påska uten papir fikk jeg beskjed om... Så eneste jeg kan si er at den ska liksom er ferdig på tirsdag og montering på onsdag og torsdag istedenfor*WRÆÆÆLLL* :( MÅ være ferdig til helga igjen(til pussetreffet på kepplers) jeg vill ikke parkere på andre siden av veien å gå over :D

Men tenkte dere skulle få forbilde til bilen min :D

meinM5_018.jpg

meinM5_016.jpg

Sån er det min ska bli da liksom :D (utenom felgen da)

Skrevet

Steike! Blir bilen min halvparten så fin som din når eg ein gong får byrja å resturera den utvendig, så skal eg vere godt fornøyd! Den var sjukt fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...