Tweety bimma Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Jippi da var bilen lakka Skal ut nå å montere noe av den,så da ska jeg få tatt noen bilder under monteringa Blir morro detta
Steffan C Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Så flott da, ser det bra ut . Da rekker du vel å bli klar til pussetreffet på Kepler på lørdag. Kansje ikke noe særlig å pusse så mye på din E34 der, men pølser og mange flotte BMW'er er god grunn til å møte opp .
Tweety bimma Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Så flott da, ser det bra ut . Da rekker du vel å bli klar til pussetreffet på Kepler på lørdag. Kansje ikke noe særlig å pusse så mye på din E34 der, men pølser og mange flotte BMW'er er god grunn til å møte opp . Ja blei helt greit steffan Jeg kommer jeg vettø Må treffe Noen av de lokale bmw herrene oxo
2mMy Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 da er det bare å stå på og skru for harde livet så møtes vi alle mann på kepler på lørdag
Tweety bimma Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 Helt greit? Ble vel bedre enn det? Jo da blei jo bra men ikke helt fornøyd så noe ska fikses på ettervært men nå for det være for denne gang vil ut å bruke den nå da er det bare å stå på og skru for harde livet så møtes vi alle mann på kepler på lørdag Stresser så det holder for å rekke å bli ferdig i tide her:D Slenger ut noen bilder i ettermiddag
Tweety bimma Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 jaja da var jeg endlig ferdig etter en lang dag med montering(så jeg skulle rekke kepplers i morra ) Vel lova dere noen bilder så her er et par som er tatt under montering ska få tatt noen litt mer "proffe" bilder litt senere
2mMy Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 var du ute å lufta den inni sentrum idag eller noe?
Tweety bimma Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 var du ute å lufta den inni sentrum idag eller noe? Nei var nok ikke det,var ikke ferdig før 9 på kvelden jeg blir vel å lufte den i hel mårra
2mMy Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 syns jeg i min øyekrok så noe som ligna tidligere idag... men men møtte hvertfall M5 stv'en fra horten da
Tweety bimma Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 syns jeg i min øyekrok så noe som ligna tidligere idag... men men møtte hvertfall M5 stv'en fra horten da Den er fin den,har sikla på den mer en en gang hehe
Espen|3k Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 men men møtte hvertfall M5 stv'en fra horten da Farge?
Tweety bimma Skrevet April 22, 2006 Forfatter Skrevet April 22, 2006 men men møtte hvertfall M5 stv'en fra horten da Farge? etter hva jeg har fått med meg så er det vel bare en og den er svart
2mMy Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 stemmer nok at den er svart ja! hyggelig å hilse på deg forresten, så ut som det gikk fort nok forbi bmw der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå