FTE Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Jepp, da er jeg i gang med min E30 M3. Det er ikke kjempeplanene jeg har for den dette året, men skal ta for meg karrosseri, understell og interiør. Motor blir ikke før neste vinter, så den får sitte i. Dette blir egentlig en "tysker-stuk" BMW, lav med breeeie hjul. Synes den stilen passer ordentlig bra på en E30 M3. Har begynt å plukke den ned for lakkering nå, her følger noen bilder fra helgens arbeid: Her står den klar utenfor garasjen som skal bli dens hjem de neste månedene: Da er seter og slikt ute: Her har jeg renset bagasjerommet for paneler. Og ingen rust noe sted Kommer til å fortsette på kveldene framover nå, så skal dokumentere så godt jeg kan med bilder
SteffenM2 Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Jøss, dette ser sikkelig bra ut! Stå på! pøs på med bilder! Hehe, håper virkelig det kommer andre felger..
R Andersen Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 hva har du tenkt til å gjøre med understell og interiør? skal du lakkere i samme farge? ser at du har skrevet -87 M3 i din profil, men det er vel en -88? man fikk ikke den i zinno-rød i -87. lykke til med prosjektet!
FTE Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 hva har du tenkt til å gjøre med understell og interiør?skal du lakkere i samme farge? ser at du har skrevet -87 M3 i din profil, men det er vel en -88? man fikk ikke den i zinno-rød i -87. lykke til med prosjektet! Understellet får coilovers og nye foringer. Pluss at alt skal lakkeres opp. Inni har jeg tenkt å dekke til baksete-platene med alu-plater med traktorspor-mønster. Blir det i stedet for gulvmatter også. Bilen blir ikke samme fargen nei. Har bestemt meg for mørk-gul. Bilen er en 87 mod, original Henna-rød, men lakkert en gang til Brilliant-rød som er fargen nå. Her ser dere fargen jeg har bestemt meg for (første strøk):
Steffan C Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Dette blir nok bra, flott med litt andeledes fargevalg .
John H Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Ja dette blir bra! Kommer nok til å bli dritrå med den fargen
Viko Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Uffff, liker ikkje tanken på at det er folk som lakkerer om E-30 M3 til uorginale farger, det passer bedre til så kalla Lapskaus "M3".. Orginale M3 bør beholde orginal fargene, aller helst orginal fargen fra fabrikk.. Men nå var det ingen som spørte meg om min mening.
Ch88 Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Hehe, håper virkelig det kommer andre felger.. Hvis du hadde lest det han skrev før du posta... så hadde du kanskje fått med deg at han skal ha nye felger. Fet bil! blir morsomt å se den ferdig lakkert med nye felger ps: hva slags hjul skal du ha a?
FTE Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 Har andre felger liggende, OZ Futura 8x17 og 10x17. Senter på felgene blir lakkert i bilens farge. Kostemaler selvfølgelig ikke, dette er kun første strøk, bruker boks baki og i motorrom. Selve bilen skal lakkeres hos proff-lakkerer.
m3e30 Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 okok..... ville ha tatt motor rom også hos lakkerer med skikkelig lakk så det holder.
SteffenM2 Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Hehe, håper virkelig det kommer andre felger.. Hvis du hadde lest det han skrev før du posta... så hadde du kanskje fått med deg at han skal ha nye felger. Fet bil! blir morsomt å se den ferdig lakkert med nye felger ps: hva slags hjul skal du ha a? Rå stilig farge egentelig..
Espen|3k Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Hehe, håper virkelig det kommer andre felger.. Hvis du hadde lest det han skrev før du posta... så hadde du kanskje fått med deg at han skal ha nye felger. Han skrev ikke at han skulle ha nye felger han? Det er nok vinterdekka som er på bilen på bildene gitt, her er sommerfelgene hans; Som forøvrig er langt oppe på min topp fem liste! Faen, å fete hjul! Har sagt det opp til flere ganger før, detta blir dritgromt Den kommer til å bli helt verst! Verdens feteste bil+oz futura+karbon+ny lakk(osv), det kan rett og slett ikke gå galt! Jeg følger med, bilder er kjempeålreit
Ch88 Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Dette blir egentlig en "tysker-stuk" BMW, lav med breeeie hjul. ikke direkte NYE hjul.... men andre hjul ja....
FTE Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 okok..... ville ha tatt motor rom også hos lakkerer med skikkelig lakk så det holder. Har tenkt på det, men har lakkert en del motorrom opp igjennom tidene, og hvis man er varsom med sterke vaskemidler (bruker for øvrig bare svamp og såpe), så er det ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå