Trulsen Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 Sant det, måtte bare si det Men er ikke du litt redd for at gamlefargen er finere da?
Bimmerlars Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 Hva gjorde du av forarbeid før du lakkerte motorrommet? Du brukte sprayboks? Så bra ut forresten Blir nok tøff denne!
FTE Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 Siden bilen er omlakkert en gang før, tar jeg det ikke så nøye å lakkere i en "uorginal" farge nå heller. Kunne jo lakkert bilen i Hennarød som er bilens originalfarge, men jeg vil ha en M3 med mitt personlige preg. Jeg har demontert hele fronten pluss at jeg har demontert alt på innerskjermene, pusset med våt-papir og vasket med rødsprit, fjerner all fett. Lakken er på boks, blandet i riktig kode med bredt sprøytebilde. Så er det bare å være stød på hånden...
FTE Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 En liten update siden sist. Nå er alle løse deler lakkert, har bare å hente dem. Felgene er ikke lakkert ennå, skulle hatt et verktøy for å få delt de, er en veldig ukurant versjon de mutterne, de er nemlig 10 kant. Noen som har? Anyhow, her er noen pics datert idag: Leverer bilen til lakkering til uken
Bimmerlars Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Nice Ser bra ut det her! Men ford og subaru?
dunderdo Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 En liten update siden sist. Nå er alle løse deler lakkert, har bare å hente dem. Felgene er ikke lakkert ennå, skulle hatt et verktøy for å få delt de, er en veldig ukurant versjon de mutterne, de er nemlig 10 kant. Noen som har? hvis du skal dele felgene dine må du skru dem sammen med moment..... og det kan ta sin tid
FTE Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Nice Ser bra ut det her! Men ford og subaru? Hehe, står i garasjen til en kamerat, han jobber i en Ford/Subaru butikk.
Bimmerlars Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Nice Ser bra ut det her! Men ford og subaru? Hehe, står i garasjen til en kamerat, han jobber i en Ford/Subaru butikk. Det forklarer saken
FTE Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 Hallo. En stund siden jeg har postet noen framgang her nå, men har ikke ligget på latsiden for det. Fikk bilen før helgen, så har montert for harde livet etter det. Har siste finish igjen, så skal legge ut når jeg er helt ferdig, men kan jo legge ut noen smakebiter for det:
smood Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Å fy fabian!!!Den ble da fet Gleder meg til å se bilder av bilen i dens hele og fulle prakt
2RE_Racing Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Å faen. Syntes fargen så litt kjedelig ut når du hadde tatt mororommet og dørsidene. Men dæven den ble lekker når du fikk lakka alt!!! Gratulerer!!
RonnyW Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Den ble feet. Men kan ikke være så langt ifra fargen på den m3'n til stig fra skien som vist tidligere i tråden..?
///MoePower Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Skal passe på ikke å sikle for mye på selve bilen jeg!!
John H Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Oioioi, dette såg skikkelig dritbra ut, rå farge spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå