Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden bilen er omlakkert en gang før, tar jeg det ikke så nøye å lakkere i en "uorginal" farge nå heller. Kunne jo lakkert bilen i Hennarød som er bilens originalfarge, men jeg vil ha en M3 med mitt personlige preg.

Jeg har demontert hele fronten pluss at jeg har demontert alt på innerskjermene, pusset med våt-papir og vasket med rødsprit, fjerner all fett. Lakken er på boks, blandet i riktig kode med bredt sprøytebilde.

Så er det bare å være stød på hånden... :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

En liten update siden sist. Nå er alle løse deler lakkert, har bare å hente dem. Felgene er ikke lakkert ennå, skulle hatt et verktøy for å få delt de, er en veldig ukurant versjon de mutterne, de er nemlig 10 kant. Noen som har? :wink:

Anyhow, her er noen pics datert idag:

Picture061.jpg

Picture059.jpg

Picture053.jpg

Picture052.jpg

Picture050.jpg

Leverer bilen til lakkering til uken :wink:

Skrevet
En liten update siden sist. Nå er alle løse deler lakkert, har bare å hente dem. Felgene er ikke lakkert ennå, skulle hatt et verktøy for å få delt de, er en veldig ukurant versjon de mutterne, de er nemlig 10 kant. Noen som har? :wink:

hvis du skal dele felgene dine må du skru dem sammen med moment..... og det kan ta sin tid :wink:

Skrevet
Nice :wink: Ser bra ut det her! Men ford og subaru? :shock::?

Hehe, står i garasjen til en kamerat, han jobber i en Ford/Subaru butikk.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hallo.

En stund siden jeg har postet noen framgang her nå, men har ikke ligget på latsiden for det. Fikk bilen før helgen, så har montert for harde livet etter det.

Har siste finish igjen, så skal legge ut når jeg er helt ferdig, men kan jo legge ut noen smakebiter for det:

M3pics010.jpg

M3pics001.jpg

M3pics017.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...