Kristian Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 må si jeg synes denne bilen var annonsert noe billig for 1mnd tid siden... hvorfor det? er vel en meget påkostet og strøken bil.
E30_Dale Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Den blei snadder likte gul fargen den var veldig snadder!
FTE Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 må si jeg synes denne bilen var annonsert noe billig for 1mnd tid siden... hvorfor det? er vel en meget påkostet og strøken bil. Heisann, min gamle prosjekt-tråd jo Denne bilen ble solgt til en bekjent av meg tidlig i fjor våres. Han byttet den inn som delebetaling for en E46 330Ci som en annen kompis av meg hadde for noen måneder siden. Han i sin tur solgte bilen igjen. Hørte prisen han fikk for den, han kunne lett fått mer for den, men sånn ble det Og ja, bilen var/er meget pen, den dro 1 plass på Gatebil Våler for fineste BMW i 2006 Desverre rakk jeg aldri å ta det tekniske på den, selv om det bare var småting. Noen som vet hvor den havnet hen? Kompisen min pratet på at den gikk til Drammen eller rundt der.
helgeb Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 vanvittig fin e30m3, har hørt folk har sett denne i drammens området nå nylig ja
exence Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Ser det er lenge siden det er postet her, men denne bilen går nå på Gran i oppland.. tror det var snakk om at den skulle bli lakkert igjen nå
hylle Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg tar meg selv i å drømme om denne bilen opptil en gang i uka., denne er så perfekt!!
MonsterM3 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Sånn ser bilen du bygde ut i dag FTE! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36619490 Var gul helt til 2. seongen (2010) på Hadeland da den ble lakkert opp igjen i rød Solgt til Skien sent i 2011 eller tidlig 2012
tommyheimberg Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 En kjenning av meg som har den nå, syns personlig den var kulere gul og med futura!, feit kjerre du bygde! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
FTE Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Ja, har sett den stå til salgs. Steget greit i pris siden jeg hadde den også, ser jeg Synes også den var fetere i gul med Futura ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå