SteffenK Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=0UXI ... 0PITDPEEW9 Sjekk den da.. Hva syns dere om å gjøre sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Hmmm.... Vel.. de bryter jo sikkert fartsgrensen, og kan vel kalles grisekjøring. Menne... så lenge de ikke forhindrer ambulansen i sin utrykning slik at den må bremse, eller endre noe i sin utrykning, samt ikke gjør at andre bilister kan stå i umiddelbar fare, så ser jeg ikke på det med den aller styggeste pekefingeren. Det er jo et kick de får ved å drive på slikt, og hvis det ikke skader noen på noen måte (ambulansen, bilister, etc), så skjer det jo ikke noe. Men man vet jo ikke. Kan jo treffe noe på vegen som gjør at man drastisk mister kontrollen på bilen ved den hastigheten/kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Idiotisk.. rett og slett. Så ut og oppførte seg som en forbanna fjortiss han som kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Er vel ikke den mest smarte kjøringa jeg har sett nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 For en idiot. håper ikke han har lappen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Helt latterlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 ikke det smarteste jeg har sett nei.. men jeg har sett langt værre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 fatter ikke hvorfor det der var "sykt"? 130 i 80'en... syns ikke det var kjempe ille jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Syntes faktisk ikke det der var noe "ille" i det hele tatt... Det er jo alle som har passert 130 en gang i livet sitt... Mens jeg hadde lappen så var d jo dagligdags å kjøre litt fort... (mistet den ikke p.g.a fart nei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvor var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvorfor i alverden hentet jeg denne?? Var den lengre enn 30sek eller noe? Så bare en bil som kjørte bak en ambulanse og ved siden av den jeg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dette var idioti. For det første forstyrrer de et utrykkningskjøretøy, fordi ambulansen må hele tiden se hvor denne idioten befinner seg i forhold til dem selv. Derfor kan ikke ambulansen holde den farten de ønsker, da denne personen tar mye av deres oppmerksomhet. For det andre kjører denne personen forbi på feil side av et annet kjøretøy som holder høy hastighet. For det tredje har en ambulanse samband med politiet konstant via radio og denne personen vil nok få repisalier for denne kjøringen. En ting er å kjøre for fort, en annen er og bryte samtlige andre trafikkregler samtidig, det gjør også situasjonen mere farlig. Bla. ved å kjøre forbi en bil folk skal vike for få feil side som i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Altså, dette var på 4 feltsvei ikke sant? Hvordan kan han da kjøre forbi på FEIL side liksom? Ser ikke noe grovt ved den kjøringen, hvis ambulansen i tillegg ikke holdt veldig høy fart kanskje pga pasient, skal man da ligge bak ambulansen og ikke kjøre trygt forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 hahaha... var ikke farlig kjøring.. men bevaremegvel så dum sjåføren er.... en vag bekjennt av meg ble fratatt lappen for å ha gjort akkurat slik som filmen viser. svært liite lurt... men direkte farlig var det kanskje ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå