TBG.E30 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Altså, dette var på 4 feltsvei ikke sant? Hvordan kan han da kjøre forbi på FEIL side liksom? Ser ikke noe grovt ved den kjøringen, hvis ambulansen i tillegg ikke holdt veldig høy fart kanskje pga pasient, skal man da ligge bak ambulansen og ikke kjøre trygt forbi? Selv på 4-felts vei skal en ikke kjøre forbi på høyre side. En ting er viss en ligger i kø, men skal en forbi skal man ligge i venstre fellt å ev. vente på at bilen forran viker. Et utrykkningskjøretøy som kjører med blålys skal øvrig trafikk ta hensyn til. Da har de det travelt og skal derfor ikke bli forhindret unødig. En bil som da ligger i høy fart tett etter dem vil da gjøre at de må følge mye med i speilet så de ev. ikke kan kjøre opptimalt og da utføre jobben sin effektivt. En bil på venstre side i høy hastighet kan også føre til ulykke da en bil som ev. vil ligge forran sykebilen i høyre felt vil automatisk vike til venstre hvor han da ikke ser at det kommer en bil i ambulansens blindsone i høy hastighet, da forbikjøringer ikke skal foregå her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Selv på 4-felts vei skal en ikke kjøre forbi på høyre side. Hvis det var slik at han i BMWen lå i samme fil som ambulansen, kjørte FORBI ambulansen og la seg inn foran igjen, er jeg enig i argumentet ditt. Men i dette tilfellet lå vel BMWen i høyre fil og ambulansen i venstre. Jeg tolket ikke det som at han i denne filmen kjørte FORBI ambulansen, men kjørte ifra. Det er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Får ikke lastet ned filen for den er "expired" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 samme her ... Noen som kan gi meg hele filnavnet på fila, så kan jeg google den frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå