SteffenK Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Vi selger både vedlikeholds-ladere og knallgode bilbatterier på Biltema. Stikk innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det blir nok noen uker før jeg kjører hjemover igjen... hvis du jobber på Biltema i Ålesund... Biltema her i Bergen blir en helt annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 kjøpte meg batteri på biltema til min 320 D, men jeg fant ut at det var telefonen som tappet det. så nå har jeg ett batteri stående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 jeg må ha et nytt batteri. Hvilke merker er bra ?? Noen som har erfaring me optima batteri ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Varta er bra ihvertfall. Har ikke noe kjennskap til optima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Er også usikker på hvilket batteri jeg skal kjøpe (hvis det blir nødvendig). Vet jeg så en batteritest i et blad for ikke alt for lenge siden, noen som har sett en slik test eventuelt husker resultatet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Etter en lengre kuldeperiode her i Bergen med ned i 9-11 minusgrader har jeg fremdeles fått start uten problemer. Konklusjonen min blir dermed at batteriet, selv etter å ha vært nesten uten vann, har kommet seg såpass at jeg kan bruke det gjennom sommeren og frem til neste vinter. Det går jo mot varmere tider. Er godt fornøyd over å ha utsatt denne utgiften en stund til. 6-7 år gammelt batteri anser jeg som verdig pensjonist når det går mot kaldere tider igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Etter en periode ute på jobb igjen, der bilen har stått ubrukt, så skjedde det igjen. Jeg kryper til korset og kjøper nytt batteri på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 batterivatn, bør det ofte sjekkast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg trodde dette ble sjekket på service, men det blir det tydeligvis ikke. Det lønner seg å sjekke dette engang iblant ja, slik at cellene ikke blir tørre og ødelagt, slik som jeg opplevde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Da har jeg kjøpt et "sønnak" (ble litt usikker på skrivemåte), 100ah 800a. Brukte 20 minutter på å bytte det pga overløps slange osv måtte "tilpasses". Batteriet har egen indikator som indikerer ladetilstand. Godt fornøyd nå, bilen startet momentant da jeg vred om nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 bra det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 I en test for en del år tilbake var det Biltemabatteriene som var best. Hvem som egentlig produserer batterier for dem vet jeg ikke, men det som er helt sikkert er at når produsentens eget navn står limt på batteriet er de mye mye dyrere. Det finnes veldig mange batterimerker, men ikke så mange produsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Kan skifte av batteri gjøre slutt på blinkinga i kjørelysene? Ikke veldig mye, men nok til at folk ser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Kan skifte av batteri gjøre slutt på blinkinga i kjørelysene? Ikke veldig mye, men nok til at folk ser det.. Tror ikke det har noe innvirkning på lysene dine, så lenge du ikke har store strømproblemer når du skal starte bilen. Få heller tak i en kondensator du monterer på kablene til forsterkeren, viss du har byggd stereo i bilen. Ved bytte av batteri er det værdt å spandere på seg den lille differansen det er til et vedlikeholdsfritt batteri. Da slipper en å tenke på søl fra batterisyre og det som er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå