Gå til innhold

BMW-treff på Vikingskipet 11Juni kl 13.00 (oppdatert)

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

ja som topic sier.

Det hadde jo vært moro med ett lite treff hadde det ikke? Jeg selv bor i hedmark. Og det første jeg tenkte var att kanskje vi kunne fått til ett Hedmark/Oppland - treff? vi må jo begynne i det små.. hehe.. ikke bite over hele eplet eller åssen det ordtaket er.

Vel på en annen tråd her, så slang jeg ut ett forslag om att vi kanskje kunne møtt opp til ett av 325i-handicapracer sine løp?

slik jeg tenkte var att vi da kunne møtes på ett av hans løp. Og slått to fluer i en smekk. støttet opp under løpet til 325i-handicapracer, OG tatt en prat med likesinnede søsken ifra www.bimmers.no

vel, som sagt bare en ide. men hva med en liten ide-myldring på dette temaet da?

vi, som alle andre "klubber" burde da ha våre treff :D hehe

vi kunne eks samlet hjemme hos en av oss, skrudd bil / vasket bil / grilla mat / tatt en øl... you name it..

så nå håper jeg virkelig vi får opp noen gode ideer her folkens! slik att vi får til ett treff i den nærmeste framtid... hvis ikke får Oddis, Xsess, Flasher og jeg ha vårt eget lille bimmers.no - solør-treff.. hehe

Kom igjen folkens!! nå har jeg kastet ballen videre.

EDIT:

da har ballen blitt slengt litt hit og dit.

11. Juni ved HOA vikingskipet.. kl 13.00

møt opp, ta med deg godt humør og bmw'n.

vi sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe. Faktisk en god ide.

Bare så jeg ikke glemmer å nevne det; Det ble diskutert kraftig omrking et treff på vestlandet for i en tråd for ca 1 mnd tilbake..

Men dette er mer et "lokalt" Hedmarks treff.

Alle er jo selvfølgelig velkommne :)

Vet det er mange på bimmers.no fra Elverum bla. Noen fra Hamar og omegn også..

Nå får lokalfolket komme med tilbakemeldinger ? :) Hva mener dere gutter? Vi snakker om et dagstreff her..

Kanskje du skulle endra overskrifta litt..? Hedmark treff f.eks?

Jeg venter i spenning.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er så vanskelig med sånne treff er at det ALLTID vil være MANGE som bor ALTFOR langt unna der treffet blir, uansett hvor det blir :) men jeg møter ihvertfall opp på vanlig treff innen 1-2 timers radius.. å banekjøring innen.. 3-4? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om et Hamar-Elverum-Kongsvinger relatert treff rent georafisk.

Banekjøring tror jeg ikke blir noe tema.

Rett å slett et treff for de i omegn (og selvfølgelig de som vil komme langveisfra også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. ett treff på elverum hadde jo kanskje gjort seg? eller på hamar?

så møtes vi alle sånn ca midt i hjertet av hedmark/oppland.

Dette er noe som absolutt burde gjennomføres.

kan alle som føler att dette er noe de vil være med å gjennomføre. sende meg en PM. eller Oddis en PM :D

så kan vi ta på oss å gjøre noe med dette :D ikke sant Oddis :D

noe banekjøring blir vanskelig. da vi tenker på et dagstreff.

teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er gjerne med å tar iniativ :)

Vil tro treffet vil gjøres minst smertefritt ved å hatt det i Elverum, pga av de fleste her på forumet fra Hedmark er derfra.. Evt et treff der vi fikk med oss folk fra Hamar også.. tatt treffet ved Mjøsa ol..

Men å spikre et treff i elverum skal ikke være vanskelig. Ingenting hadde vært råere enn en horde med BMW'r lina opp på torget i Elverum :D

Evt parkeringa på kremmertorget. Et sted hvor mange ser det fra veien.

..laget meg en link i signaturen min også, til folk som ikke ser denne tråden til en senere gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Koselig ide å våkne opp til.. hehe

Jeg er såklart med, uansett, bare jeg slipper å kjøre i flere timer, men det virker som att ikke er noe problem :)

Kremmertorget er jo veldig fint på kveldstid, vet ikke åssen det er med oppsyn der, men har da vært der før..

Torget er jo også fint, som regel mange andre folk der også, og det skader jo ikke, forsåvidt :)

Og uansett åssen det blir, får vi som har svart her, få til noe grilling da det blir litt varmere i været ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja itte sant :D

om det skulle være ønskelig.. så stiller jeg med grill, øl og gårdsplass.. så kan vi sitte her og skue på bmw'ene våres mens alkohylene smyger seg innpå og vi overrasker kroppen med litt god grillmat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo kjøre sammen da Lien.. :) Bor omtrent oppå hverandre. :) Nesten da. Og Hamar traktene høres greit ut.. Rundt vikingskipet eller noe a? Diger plass der, eller husker jeg feil? Sikkert litt vanskelig med tillatelse der..

Bor jo bare 1time fra Hamar, så det går jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ideen likte jeg..

Bare å ordne opp så møter jeg opp, og skal nok sørge for at det kommer noen flere bmw'er også. nok av de i Elverum..

Kremmertorget er jo et fint samlingssted det, der kan man stå litt for seg selv og diskutere/se på bilene til hverandre, også kan man ja line opp glisa og kruse rundt i ny og ne..

Dette MÅ gjennomføres, gleder meg allerede jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo kjøre sammen da Lien.. :) Bor omtrent oppå hverandre. :) Nesten da. Og Hamar traktene høres greit ut.. Rundt vikingskipet eller noe a? Diger plass der, eller husker jeg feil? Sikkert litt vanskelig med tillatelse der..

Bor jo bare 1time fra Hamar, så det går jo greit.

Ja det kan vi gjøre men du må passe deg, for M40 maskinisten min har K&N filter og det slår din kompressor anyday 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...